am spus ca o sa preiau leapsa anul trecut (2011😀 )…dar iata tocmai acum o fac…deci sa incepem…

…e imprumutata de la Kupidonciq

1)Luaţi cartea cea mai apropiată,deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici randul al 4-lea:

„Lucy  a asteptat;a asteptat lansarea in societate a lui Apple;mama unei debutante de mare stralucire dispune de versiunea sociala a unei razbunari atomice.” (deci am scris toata propozitia si am subliniat rindul 4🙂 )

2)Fără să verificaţi,cît e ora?

10:55…. (am vrut deodata sa scriu 11 :D…funny)

3)Verificaţi!

11:00

4)Cum sunteţi îmbracat/ă?

Sunt în pijama. (cit de banal nu ar suna :D)

5)Înainte de a răspunde la acest chestionar pe ce vă uitaţi?

Cautam muzica…. :D…si iaka ascult

6)Ce zgomot auziţi în afară calculatorului?

mmmuuuzzziiicccaaa ….si sufletul meu care baldieshte🙂

7)Cînd aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?

Eri…seara…cu V…mmm…ce am facut…multe si de toate…ne-am pupacit , ne-am plimbat , ne-am cuprins , am fugit , ne-am pozat….si ne-am iesit din minti oliaka😀

8)Ce ai visat ieri noapte?

hahaha xD… ma abtin de la comentarii🙂

9)Cînd aţi rîs ultima oară?

Aproximativ vreo 5 min in urma😀

10)Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?

tapete…un ceasc cu iconita…si cam asa…

11)Dacă aţi deveni milionar peste noapte,care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

ooo…iata de ce doar intrebari e acestea sunt , de ce nu devin peste noapte milionara???..pai mi-as cumpara o casa 100%…apoi masina😀 …poate Mitsubishi Eclipse😀

12)Care este ultimul film pe care l-aţi vazut?

Астрал :D

13)Aţi văzut ceva neobişnuit azi?

da !..pe mine in oglinda :D….

14)Ce parere aveţi de acest chestionar?

e funny

15)Spuneţi-ne ceva ce nu ştim înca?

ZIMBESTE!!!

16)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi fetiţă?

ooo..pai nu faceam aceasta leapsa pentru ca nu stiam raspunsul la intrebarea asta si urmatoarea…dar iata ca eri am discutat cu V si ne-am decis…deci nu e chiar 100 %…dar oricum  EVOLET (EVA)….

17)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi băiat?

ADAM

18)V-aţi gandit deja să locuiţi în străinătate?

da…dar sper sa nu ramina doar ginduri…desi sunt patriota…vreau in MAREA BRITANIE…ori pe vreo insula😀

19)Dacă aţi putea schimba ceva în lume,în afară de politică,ce aţi schimba?

ooo..mintalitatea oamenilor…sa nu se mai gindeasca numai la infatisare , bani si faima dar la partea spirituala si la ecologie…

20)Va place să dansaţi?

cica e intrebare retorica🙂

21)George Bush?

yep…HELLO ciuvak🙂

22)Care a fost ultima chestie pe care ai vazut-o la televizor?

mmm…ceva despre Мария Бочкарёва…

23)Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?

pai nu impun pe nimeni…cine vrea o preia cine nu nu :D…

Lasă un răspuns

