de ce cu totii se impaca ori se consoleaza cu idee ca avem doar o viata si trebuie traita din plin….de ce nimeni nu mai vrea sa aiba inca o viata ori inca 5???.. – pai pentru ca daca am avea mai multe vieti nu le-am pretui !…..WTF ???!!!….adica te consolezi cu faptul ca intr-o zi nu vei mai avea alaturi persoanele dragi ori ele nu te  vor mai avea pe tine alaturi  si doar din cauza ca ai o viata….dar nu ai fi deacord sa traiesti vesnic alaturi de cei dragi pentru ca te-ai plictisi intr-o zi de ei ori de viata????!!!!…. hahaha….timpenii…

4 responses »

  1. Nu noi am scris regulile vieții. Asa e, și dacă așa e, înseamnă că e bine așa))

    Apreciază

  2. Părerea mea. Dacă aș avea „încă 5 vieți”, viața mea actuală și următoarele 3 ar fi ca un fel de maculator unde mi-aș permite să greșesc mai mult, să încerc orice, mai ales din cele rele, să descarc tot negativul pe cineva, aș face tot ce nu aș face în a 5 viață, pe ea o lăsam la desert.

    Și dacă în viața a 5 m-ar păli un autobus la 5 ani? Nea, de asta și le combin pe toate în acea, unica, mea viață))

    Apreciază

    • shockchat spune:

      da….ai dreptate…dar adca nu ai pati nimic la 5 ani???🙂
      …nu prea poti face chiar tot ce vreai in asta unica viata…totul depinde de bani , de cei ce te inconjoara de mii de restrictii ….si cum sa fii rau azi si miine bun cu aceeasi oameni…???….nustiu cum tu ori altii dar eu incerc (😀 macar uneori) sa fii buna , sa fac totul corect…pentru ca daca gresesc asta ma poate costa mult…iar timpul nu poate fi intors…asa ca daca as avea si eu 5 vieti…cred ca le-as tai la maxim…si as incerca tot ce se poate de incercat pe aceasta lume… si asa cum ai spus si tu as lasa-o pe a 5-a la desert sa o traiesc numai cu zimbetul pe buze si cu fericire in suflet…
      …in genere…eu m-am referit la faptul ca e foarte greu sa pierzi persoanele dragi si sa te consolezi cu faptul ca ai doar o viata si aceeasi soarta ne asteapta pe toti…mai devreme ori mai tirzu… (pai de ce nu poate fi mai tirziu….mult mult mai tirziu😀 ?!)

      Apreciază

Lasă un răspuns

