oi fi vrut sa fii poet….sa-mi scrii poezii de sarbatori…

oi fi vrut sa fii scriitor si sa descrii in mii de file extazul fiorilor de iubire….sa scrii acele mici detalii ce nu-i permis altuia sa vada….

oi fi vrut sa fii un compozitor si cinatret….ca sa scrii cuvinte haotice si sa le unesti prin sunete….apoi sa-mi cinti…sa o faci pretutindeni , in baie , in pat , pe strada , in locuri publice….si sa nu dai nimanui versurile caci e pacat sa cinte altul ceea ce simti tu….ceci e pacat sa ma cinte un strain….

oi fi vrut sa fii un clovn….si sa ma faci sa rid toata ziua….sa nu mai pling niciodata….sa nu mai simt negativul acestei lumi meschine si efemere…sa simt doar durere de obraji si multa multa multa fericire in sufletel….

oi fi vrut sa fii Luceafarul , iar eu Catalina ….si sa ma iei acolo sus , sa fiu mai mindra decit stelele…sa-ti fiu a ta mireasa….

oi fi vrut sa fii un romantic incurabil…sa-mi dai flori zi de zi de parca ar fi sarbatoare….sa-mi scrii nebunii pe foite mici si sa mi le ascunzi in buzenare….sa-mi cinti serenade…sa faci lucruri trasnite…sa lupti pentru mine de parca am trai cu sute de ani in urma…

oi fi vrut sa fii toti acesti necunoscuti…dar am dat peste tine…😀

….sunt fericita ca te iubesc si ma iubesti la nebunie….

…si sunt fericita cind imi dai flori frumoase…si  cind le vad dimineata asa zimbarete in vaza….e imposibil sa nu zimbesc si eu …

….si-mi place cind faci intelegere cu soarele ca sa lumineze pentru mine intreaga zi…

…si-mi place cind imi cinti privindu-ma in ochi…..

…si-mi place cind ne plimbam cu orele dupa acre brusc dupa o perioada de tacere , ma cuprinzi strins si-mi spui „Multumesc ca esti alaturi si ca doar tu mi-ai faurit buna dispozitie !!!”….

…si-mi place ca ma gidili si mereu zimbesc….si ca cuvintele tale chiar si cind nu am deloc chef de ceva , imi incalzesc sufletul….

….si-mi place cind imi scrii…si nu -mi scrii nimic nou caci tot ce simti stiu , simt si vad zi de zi….dar imi place sa citesc modul in care imi spui „TE IUBESC!” …

dar nemuritori as vrea sa fim…si nu o sa ma satur de tine nicicind…ei si daca m-oi satura nu e asta cel mai strasnic…cel mai groaznic e sa stiu ca o sa te pierd intr-o zi…. ori o sa ne intilnim acolo sus….???

….si te iubesc asa cum esti….poet , scriitor , compozitor si cintaret , clovn , romantic si Luceafar….

 

4 responses »

  1. Margantzovka spune:

    de ce „oi fi” da nu „as fi”?

    Apreciază

  2. LadyinWhite spune:

    Ultimele articole postate de tine sunt excelente!
    Atita dragoste si pasiune in ele..
    Love it<3

    ps:Hi, sunt tot eu Iuliana:) doar ca mi-am facut mici schimbari pe blog…

    Apreciază

Lasă un răspuns

