…(piesa de la teatru sub care i-am vazut pentru intiia oara lacrimile de barbat sensibil❤ )…

…am gasit-o absolut incident si abia dupa ce am postat-o aici si am asculat-o de nenumarate ori am realizat asta😀

…vreau sa ma furi din toata monotonia asta ucigatoare…

…vreau sa ma legi la ochi cu o bucata de pinza catifelata….

…sa ma iai in brate si sa ma duci…sa ma duci departe…

…sa ma duci unde nimeni nu ma dus vreodata….sa-mi arati ceea ce nimeni niciodata nu mi-a aratat….

…du-ma pe un acoperis…acoperisul unui bloc inalt…atit de inalt incit privind in jos sa simt cum inima imi fuge in calciie…

….du-ma acolo sus unde nimeni nu mai exista…unde vom fi doar noi 2…

…dezleaga-mi ochi….si saruta-mi buzele uscate de dor…si cuprinde-ma cu bratele tale de zeu atotputernic…

….si priveste-ma drept in ochi…si simte toata caldura ce-mi inunda golul de altadata….si striga in gura mare „TE IUBESC!!!!”…..atit de tare ca sa auda si cei de dupa nori cit de puternica e dragostea…

….si da muzica la maxim…si fredonind aceasta melodie lina…urca-mi picioarele pe picioarele tale si cuprinde-ma strins….

…inclesteaza-ti degetele cu ale mele…

…asculta o clipa bataile inimii….ah , nebuna de ea…

…si…

…un pas…inca unul….danseaza….danseaza dansul dragostei….

….si e asa frig… dar suntem parca sub anestezie si nu mai simtim trupul efemer…exista doar sufletul etern…

…si peste tot e alb …. si cad pulberi reci si dalbi….

…ei sunt unicii martori ce vad iubirea noastra nepaminteasca…

…sunt singurii ce se topesc pe buzele moi si roze pe care ma saruti neincetat…

….si Tu…Tu ….Cel de Sus…sa nu apesi pe butonul ” stop”…sa ne lasi sa traim o viata acolo sus pe acoperis….sa ne sarutam mereu…sa ne imbratisam mereu…si sa dansam necontenit dansul , pasii caruia ni-i discteaza inima…

…nu mai avem nevoie de timp…de nuditatea vietii  plictisitoare de zi cu zi…

…acum avem nevoie doar de o mica vesnicie pentru sufletele noastre pline cu virf de iubire…

…si tot asa dansind…o sa-ti sarut urechiusa si o sa rostesc incet incet , asa ca sa auda doar inima ta, caci doar ea conteaza pentru mine….”SI EU TE IUBESC!!!!”

4 responses »

  1. Trudi spune:

    am văzut băiat/bărbat plângând, nu m-am gândit vreodată că poate plânge mai sensibil decât o femeie …

    Apreciază

    • shockchat spune:

      faptul ca e barbat , si ca calca peste orgoliul imens si principiul stupid ca cica barbatii adevarati nu pling…si faptul ca isi poate arata durerea…asta m-a frapat pe mine… (era o piesa de teatru pe baza operelor lui G.Vieru…iar sub piesa actorii recitau versuri despre mama…. cred ca 70% din sala plingeau , si nu avea importanta de ce sex erau)

      Apreciază

  2. Kupidonciq spune:

    Foarte fumos și muzica e pur și simplu minunată.

    Apreciază

Lasă un răspuns

