vreau…azi vreau…sa am o mare numai a mea…ba nu…un ocean…

…un ocean…un mascul…unul in imensitatea caruia ma pot cufunda cu toata fiinta….cu trupul acesta pacatos si cu sufletut dornic de aventuri nebune….

….vreau ca acest el….sa nu se supere niciodata…sa nu simta lacrimile ….siroaie…riuri care-l inunda si-l fac mai puternic…

…si sa nu-mi stie numele dar sa stie cine sunt….sa nu-mi cunoasca culoarea ochilor dar sa-mi simta gustul buzelor si secretele ce nu l-ea rostit vreodata…

….si sa se joace cu mine de parca as fi o papusa…una care nu cere prea mult…doar atentie si goliciune…

….si sa-i ascult inima ce se topeste incontinuu….sa-i ascult pulsul valurilor….

….sa-i simt suprematia si ca ma pot ascunde mereu in bratele lui puternice…si ca aici nimeni nu ma va gasi vreodata…

…si sa-mi las toate dorintele , grijile , sperantele , principiile , necesitatile  , ginduile si aspiratiile la mal…malul la care nu-mi inchipuiam ca o sa ajung vreodata…

…si sa-l palmuiesc , sa-i las lui toata ura…sa se imprastie in neantul ce ma invaluia…sa nu mi-o mai dea inapoi…s-o inghita , s-o digere si s-o ascunda sub vreo piatra de la fundul ce nu se vede…

…si sa-mi zdrobeasca mindria in bataile valurilor….s-o ia si pe ea cu el….si sa ma dezbrace acolo , in mijlocul universului acvatic….sa-mi dezbrace pielea , sufletul si intreaga fiinta….sa mi le spele cu puritatea acelui nimic absolut….si ma ma imbrace inpoi…in asa fel incit sa fiu curata….sa stoarca toata rautatea caracteristica singelui omenesc….si sa ma mintuie…sa fiu pudica , candida si neprihanita ca dupa o spovedanie unui inger….

….si dupa…sa ma elibereze , sa nu-i mai fiu sclava….

…sa fiu libera….sa fiu noua….sa fiu alta dar totodata cu aceleasi amintiri , trairi , dorinte , sperante…..sa ajung la malul de pe care ma furat….sa ma regasesc eu , cea de alta data , si sa-mi privesc clona din trecut , sa o resping si s-o las in urma….si sa pasesc dirz spre neintelesul viitor…

…sunt alta…sunt asa cum ma vrut el dintodeauna….

…imi intorc pivirea spre invatatorul si purificatorul fiintei mele….si-i spun ADIO….

…si simt lumea asta cum pulseaza sub picioarele mele… si simt ca dorul de imensitatea asta albastrie o sa ma doboare intr- zi….dar il las…

….il las sa-si astepte urmatoarea pacatoasa , urmatoarea jertfa….

…il las sa le mintuiasca cu puterea sa colosala…

…il las sa fie asa cu toate , atita timp cit eu ramin speciala pentru el….

4 responses »

  1. LadyinWhite spune:

    Cind citeam toate astea mi te imaginam(cu toate ca nu stiu cum arati:)) inalta, supla, frumoasa, dezgolita, libera, cu parul desfacut purtata de valurile oceanului:) *_* ceva de genul unei sirene:)))
    awww..ce imaginatie nebuna am!:D:D:))

    Apreciază

  2. zsilvia spune:

    ♥awwww..ce frumos))

    Apreciază

Lasă un răspuns

