…si n-am iubit opera lui G. Vieru nicicind mai mult ca azi…

…da…am fost la teatru… si am plins….am plins asa cum pling de fiecare data cind versurile , muzica si tonalitatea vocii actorilor in unison imi rascolesc mintea , amintirile , sufletul…

…si copila mi-am reamintit c-am fost cindva….si de bunica mi-am reamintit,bunica care-mi duce duorul zi de zi….si de parint….de mama…mama…mama…scumpa mea mamica…….si am venit acasa si i-am vazut zimbetul…si nimic in lume nu a mai contat in acel moment…

…si  sunt fericita…

p.s. si miine e 14 februarie…sarbatoare mare…ce imbulzeala era la inimioare si valentine..🙂 …

2 responses »

  1. Kupidonciq spune:

    Noi miercuri plecăm cu clasa la teatru, tot despre Grigore Vieru.

    Apreciază

Lasă un răspuns

