mmmm…. ❤

Esti ca un inger ce isi cauta o stea

 Si hoinaresti mereu pe cer

 Ai ochii-n lacrimi si-n palme viata mea

Sa te intorci la mine sper
Spune-mi ce ochi strain stie ce doar noi stim

Ooo, doar tu si eu

Spune-mi, tu crezi in noi, jura-mi ca vom fi doi

 Ooo, doar tu si eu
Esti prea departe desi dormi pe mana mea

Azi am ajuns ca doi straini

La prima raza o sa pleci din lumea mea

Iar eu in urma ta ma sting
Sapte semne-ntr-o carte, sapte zile de catifea

Tot atatea nopti de dragoste cu aroma de cafea

Toate parca-s departe cand privesti in oglinda ta

Dar sunt la distanta de-un cuvant….

Lasă un răspuns

