…m-am trezit cu zimbetul pe buze si cu multa multa fericire in suflet…..

….”Sunt fericita ca sunt FEMEIE !!!!”….acestea au fost primele cuvinte de dimineata….

….e 8 martie :)…ZIUA MEA , ZIUA TA si ZIUA TUTUROR FEMEILOR !!!!

Shakespeare spunea  ca “femeia este o mancare pentru zei, gatita de diavoli“, si cine ar indrazni sa zica  ca nu e asa???!!!???

….deci fetitelor , domnisoarelor , sotielor , mamelor , bunicilor….va doresc o sarbatoare petrecuta cu cei mai dragi omuleti sufletului  vostru , multa sanatate (sincer e mai buna decit toate🙂 ) , multa fericire , succese , implinirea dorintelor si cit mai multe zimbete😀 si muuuullltteee flori in dar de la barbatii pe care-i iubiti🙂

….mi-am amintit de copilarie….de zilele cind la gradinita ori in clasele primare ii confectionam mamei o felicitare si ii scriam acolo ca o iubesc tare tare mult…..si era atit de fericita datorita acelei bucati de hirtie….(scriu si lacrimi se rostogolesc pe obraji….)…..ce vremuri….ce bine era atunci….

….azi…am plins…mult… , am ris , am imbratisat , am sarutat , am revazut careva persoane dragi , am facut mici surprize , am iertat , am iubit , …..am fost Femeie …

…si iar pling…..aceste piese nu pot sa nu-ti trezeasca careva sentimente si nu poate sa nu te faca sa mai lasi citeva picaturi de apa sarata sa alunece pe obraji…..atit sunt de frumoase si profunde….de altfel cuvintul MAMA ca si insusi cintecele ori poeziile dedicate ei sunt geniale pentru ca la baza lor stau cele mai curate sentmente cunoscute de om vreodata….

4 responses »

  1. LadyinWhite spune:

    ce cintece frumoase…..;)
    ieri chiar am plins si eu:((( e atit de trist sa-ti feliciti mama doar pe skype😦
    Sincere Felicitari(chiar daca-s cu intirziere):)

    Apreciază

  2. madalina spune:

    8 martie fericit!

    Apreciază

Lasă un răspuns

