…mi se facu un dor nebun de Tine….

….imi muscam buzele , imi zgiriiam pielea , incercam sa-mi amintesc vorbele cele mai dulci care mi le-ai spus vreodata ,incercam sa-mi aduc aminte de momentele cele mai nebunesti-cind statea noaptea in bezna nuzi la taifas, incerc sa-mi amintesc mirosul acela imbatator al parfumului tau , incerc sa-mi aduc aminte zimbetul tau copilaresc…..

…imi e asa de dor incit asta nu imi e indeajuns….nu vreau doar inchipuiri si amintiri….vreau carne….vreau sa te simt linga mine , pe mine , sub mine , in mine….

…vreau sa inchid ochii si sa simt doar cu buzele gustul pielii tale fine….sa te sarut acolo unde de gidili ca sa te fac sa rizi..iar atunci cind te astepti mai putin sa te musc ca o fiara….sa-ti provoc durere…o durere diabolic de placuta…..

….vreau sa-ti leg ochii ca sa nu ma vezi….doar sa ma mirosi….sa ma auzi….si sa ma simti linga tine , pe tine , sub tine…iar mai apoi cind iti voi dezlega ochii sa-mi vezi fata radiiond de fericire ca esti alatri si umeda de lacrimi ca iar va trebui sa pleci….

….si acest miros sa-mi ajunga pina la creier si sa ramina acolo ca atunci cind mi se face dor sa inchid ochii si sa simt mirosul tau alaturi….

…si buzele….mmm….

….sarutama….sarutama gingas….sarutama incet ca sa savurez fiece secunda….apoi mai apasat….mai animalic,ca sa-mi intiparesc in fiece celula a corpului , intensitatea dorintei tale de a ma poseda….

….vreau sa-ti simt respiratia intetita pe pielea mea , sa aud sunete de placere in momentele de extaz , sa fim un intreg sa ne iubim de parca am fi in Rai….

…si de camasa aia aruncata pe jos , imi e asa dor….catifelata si comoda o vreau pe goliciunea corpului meu….

si imi e asa de dor sa ma imbratisezi….doar sa ma imbratisezi si sa ma pierd in caldura bratelor tale si sa te imbratisez strins si sa nu-ti mai dau drumul nicodata….

…dor..dor imi e de clipele cind imi stergi lacrimile si ma linistesti dupa ce ne certam de fleacuri….dor imi e de discutiile lungi despre toate maruntusurile importante si neimportante…

…si imi e dor de tine desi doar citeva zeci de minute in urma ma stringeai la piept si nu doreai sa pleci …

….imi e asa de dor….

…imbrac maioul tau ,  si iti simt prezenta….de parca ai fi tu aici  si mai cufunda in dragoste…

 

4 responses »

  1. i love your blog, i have it in my rss reader and always like new things coming up from it.

    Apreciază

Lasă un răspuns

