ah…..am fost la o plimbare….si am venit acasa cu un zimbet pina la urechiuse si cu atita caldura in suflet….

….soare….iz de primavara….haine colorate (am vazut oameni si in sorti-cred ca a exagerat fata😀 )…..si indragostiti ce se sarutau cu foc….

…mi se umplea sufletul pic cu pic vazind hulubasii(cu sunetele lor funny) de linga catedrala , copilasii haiosi si asa de dulci…..si lumea…lumea parca nu se mai grabea asa de tare….multi mergeau alene , savurau primele raze de soare (ca pisicii:D ) ….

…si mergeam asa singurica pe strazi si analizam atent cit de fericitii sunt toti ca se incalzeste , si fiece om imi era asa drag , de parca ii stiam pe toti si ma bucuram si eu de fericirea lor…..

…si toate acestea in unison plus muzica buna in casti….nu au cum sa nu-mi ridice dispozitia la maxim….

….e Soare!!!…soare afara si soare in inima mea….SOARE!!!!!

p.s. poate grabesc lucrurile…dar piesa asta ma face sa-mi aduc aminte de zilele ploioase de vara in care stropii ,unul dupa altul, imi purificau sufletului…..si asa imi e de dor de acele senzatii…si de primul TE IUBESC! de dupa ploaie….

Lasă un răspuns

