…stii cit de mult te iubesc???….enorm de mult!!!!

…..stii cit de putin am nevoie ca sa fiu fericita???…..doar sa te am alaturi , sa te sarut , sa te imbratisez , sa-ti povestesc ce am facut intreaga zi si sa te ascult pe tine….defapt asta e foarte mult….

…..ador iubirea asta pe care o avem acum….asa de fara griji , nevoi ….cind simplele plimbari semnifica atit de mult si parca trebuie sa mergem acasa dar mai avem multe de spus….sincer, e atit de placut doar sa mergem….pas linga pas….alaturi…palma mea in palma ta (….o tii asa ca sa nu-mi fie frig niciodata….)….si sa ne simtim bataile inimii prin piecare celula a corpului…

…si iubirea asta de acum ea nu se va scimba niciodata doar ca va deveni cu anii inca si mai frumoasa , mai plina de amintiri frumoase , mai plina de dragoste….mai plina de noi…

….ma podidesc lacrimile acum…..stiu ca poate uneori nu pretuiesc 100% ceea ce am la moment dar mai sunt si momente (o multime) cind sunt foarte fericita ca te iubesc anume pe tine si tu ma iubesti anume pe mine….si stiu ca anume cu tine voi fi fericita in fiece zi …..

….ador acele momente cind visam cu ochii deschisi la viitorul nostru perfect impreuna….si stim ca el chiar va fi real intr-o zi…impreuna o sa facem ca el sa devina realitate….

….cind privesc filme romantice si ma apuca „jalea”…..imi reamintesc toate milioanele de momente placute alaturi de tine….si imi e asa de frica sa te pierd…..dar….stiu ca mereu o sa fii linga mine , o sa ma tii de minuta si  asa vom trece fericiti impreuna prin viata….

….tu esti INGERASUL meu pazitor….tu esti MINUNEA din viata mea….tu esti DESTINUL meu….

….TE IUBESC ENORM DE MULT!!!!   (and  always will do !!!!)

WITH YOU I’M FEELING ALIVE !!!

4 responses »

  1. zsilvia spune:

    ♥Frumos`))

    Apreciază

  2. Vadik spune:

    mmmmmmm, Draga mea, atit de usor de mine nu vei scapa, nu te voi lasa, nu ma vei pierde, totul va fi bine si visele vor deveni realitate, noi le vom construi!!!Te iubesc si iti multumesc ca esti alaturi si ma sustii!!! :*

    Apreciază

Lasă un răspuns

