…pai  imi aduc aminte de vinerea trecuta cind eram asa fericita ca sunt in vacanta….si acum mi-a mai scuzut din fericire caci iar vin zilele de „munca silnica” la liceu…. :((((

….deci nustiu cum voi (imi puteti rezuma cite ceva din vacanta voastra) dar eu am petrecut timpul acesta foarte bine…

…incepind cu frumoasele sarbatori de Paste , cu drumul la bunica ,cu cele mai dragi persoane alaturi, cu o carte citita , cu noi localuri vizitate , cu plimbari , surpize , revederi cu prietenii si multa dragoste pina la mult somn ,  noi cunostinte ,  locuri din Moldova noi ochilor mei , mmm…. si multa dispozitie buna🙂

…stiu ca au trecut repede aceste  zile (ca si oricare alta vacanta:D)…si o sa-mi fie dor de ele…si mai stiu ca acum se incepe adevaratul calvar …of….

…ei…dar sa fim optimisti…viata e roz daca vreai tu sa fie asa….si e asa simplu sa o coloram in roz (ei ori alta culoare care va place foarte  mult :D)….doar luam pensula si o co-lo-ram😀

…tralalalalalaalalalala….:D…

…succes pentru miine la ore ori la serviciu!!!!!….si zimbiti…e unica cale de a face ca ceea ce nu va place sa se prefaca in ceva placut:D si zimbetul mai e si contagios asa ca daca datorita voua va zimbi altcineva atunci sunteti bravo!!!a-ti facut un bine😀

2 responses »

  1. Vadik spune:

    hmmmm, vacanta, e cam un kuvint uitat de catre mine, dar de la tine imi reamintesc ce mai e si asta! succese!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

