…si ploaia imi spala pacate , nu am multe dar m-au ros prea tare pe dinauntru pina acum…

…si vintul nebun le duce departe de noi….departe de ceea ce avem acum in pusculita vietii noastre….

….acum e soare…soare va fi mereu….

…      

….in odaia de culoarea cerului de vara ma dau tie zeule , ma incredintez miinilor tale si trupul meu fiebe de nerabdare si de dorinta de a fi posedat de tine …

…ma dezbraci cu priviri ascutite asemeni muchiei unui cutit ce-mi face hainele sa pice una dupa alta pe podea…lasind in urma o carare de colivii trupesti….

….ochii verzi ca iarba cruda privesc in ochii mei caprui de copila fericita si miinile tale imi cuprind mijlocul….si obrajii rumeni ii vazui tu in lumina aia palida dornici de atita vreme de sarutari si mingiieri…

…dorul acela nebun de caldura , invaluise intreaga odaie si ne intoxicase si pe noi demult…

… picioarele se miscau in ritm de dans…pas cu pas fiind tot mai aproape de leaganul dragostei….

…ma aruncai atunci in cearsafurile moi si blinde cu care ma infasurai si ma lasai dusa de val….

…si cit de mult iubesc felul acela al tau de a ma iubi si de a ma conduce in Rai cu fiece miscare mai intensa si mai vie…

…iubesc aceasta intimitate caracteristica doar noua….aceasta liniste tipatoare cind nu ne spunem nimic dar intr-un oarecare fel intelegem totul….

….si mai iubesc muzica sub care ma simt a ta….a ta pe vecie….

…iubesc sa ne cufundam in oceanul placerilor nepamintesti si sa ne intinerim sufletul, cu fiece picatura sorbita , tot mai mult….

…iubesc si acest sentiment de liniste ideala cind deschid ochii dimineata si buzele iti cauta fruntea si nasucul si-mi place sa-ti spun „te iubesc” desi stiu ca dormi mult prea dulce si strins….

…si aceasta placere nebuneasca de a fi ore in sir in preajma ta ma face sa ma sperii de dependenta pe care mi-o creezi cu trupul si sufletul tau de inger…

…si nu ma mai pot satura de dulceata urmelor de buze lasate pe trupul meu fraged si atit de dornic de iubire….

2 responses »

  1. Misterioz spune:

    …si aceasta placere nebuneasca de a fi ore in sir in preajma ta ma face sa ma sperii de dependenta pe care mi-o creezi cu trupul si sufletul tau de inger… – GENIAL!Postu în genere e super!Bravo!

    Apreciază

Lasă un răspuns

