…ah…ce film…wow….zguduitor pe adevaratelea…

….si nustiu cum altii dar eu nu am putut sa nu pling (am incercat sa ma abtin dar spre final nu am mai rezistat)….iar pe alocuri plingeam cu zimbet pe buze …

…regizorul a redat prin idee , actori ,cuvinte si locuri minunate  atit de firesc frica si smerenia omeneasca in fata mortii….

….e un film trist….dar e un film care cred eu ca ar trebui sa-i faca pe cei cel privesc sa se gindeasca la viata lor , la sensul ei si la cit de multe trebuie sa reusim…

…vizionare placuta!!!!

6 responses »

  1. A.M spune:

    o intrebare😀 cum scrii asa colorat si mai gros ?

    Apreciază

Lasă un răspuns

