daca as fi ultima femeie din univers , te-as cauta pe tine , ultimul barbat….

…si as merge pe jos mii de km ori ani lumina ca sa savurez din durerea talpilor ce stiu ca atunci cind te vor gasi , ele nu vor mai pasi pamintul…..ma vei duce mereu in palme…

….si nu o sa-mi fie frica de frig-cu sigutanta o sa ma incalzesti…iar de-o fi cald…hahaha…o sa facem o baie rece in oceanul de dimineata ori sub vreo cascada …

…as merg incet , savurind fiece pietricica si fiece fir de praf….iar cind m-as plictisi as fugi cit m-ar tine picioarele….nu conteaza ca nu stiu in cotro sa fug….stiu ca unde voi ajunge vei fi tu….

te-as zari de departe si m-as opri o clipa sa savurez barbatia ce-mi incinta pupilele….si nu stiu daca te voi iubi vreodata mai mult decit in acele minute cind  fluturii din stomac isi ieseau din minti iar singele incepea sa clocoteasca…

…as vrea sa-ti sar in git si sa te sarut ca o nebuna….dar nu…

….incet as pasi…usor….aproape nu as atinge humusul….ochii mereu fixati pe privirea ta …buzele intredeschise parca implorind sa fie gustate , muscate si soribite atingere cu atingere….

….m-as opri la doar 2 cm de tine , ca sa-ti aud rasuflarea si cit de mult ma doresti….as privi neinfricata in verdeata ochilor tai….miinile alunecind pe obraji…piept….miini….

….si miinile le-as ascunde in ale tale , demonstrindu-ti devotamentul si confirmindu-ti superioritatea de mascul….incredintindu-ma tie de parca m-as incredinta unei zeitati….

….te-as mai privi odata in ochi ca sa ma inec definitiv in virginitatea culorii naturii si….m-as lipi de pieptul tau ca de ceva indespensabil vietii….

….si am sta asa lipiti ore in sir pe un pod deasupra apei….si as fi atit de fericita ca bratele tale ce ma inconjoara sa le simt mereu pe pielea balaie plina de fiori….

….si daca o fi acea zi ultima….as vrea sa stam imbratisati asa pina la ultima rasuflare….sa-ti aud bataile inimii ce-mi apartine pe vecie….as vrea sa-ti simt buzele ampretindu-mi corpul….as vrea sa gust din amorul tau….as vrea sa-ti spun atit de multe dar as tacea caci dragostea se simte , nu se discuta….

….si daca ar fi ultima data cind te vad pe aceasta lume as vrea sa-mi promiti ca o sa ma gasesti pe cealalta lume….si ca atunci nu va mai fi o ultima data….as vrea sa-mi promiti ca voi fi prima si ultima ta iubire pe vecie….

…de-ar fi ultima zi din ultimul an intr-un ultim loc din acesta ultima lume….si de-am fi noi ultimii Adam si Eva….as vrea sa intram in nemurire sorbind din dragoste , cu cuvintele „TE IUBESC!” pe buze …

2 responses »

  1. Vadik spune:

    Te iubesc, Draga mea. si nu-mi e greu sa-ti promit dragostea si devotamentul meu catre tine,ba kiar cu mare placere o voi face si deaku am facut-o atunci cind ti-am spus pentru prima oara ca „te iubesc”!

    Apreciază

Lasă un răspuns

