pai…trebuia sa scriu despre AIESEC  cam cu o  luna in urma…dar parca tot trecea zi dupa zi si degetelelor mele nu le era dor de claviatura asa de tare🙂

…AIESEC e o posibilitate reala de a creste…intelectual , emotional si spiritual….

…deci au venit la mine in liceu citeva persoane care au vorbit cite ceva de acest proiect si ne-au dat saitul unde puteam sa ne inregistram daca dorin sa particpam…pai…ceea ce ma motivat a fost dorinta de a cunoaste noi persoane , de a face ceva benefic pentru creierasul meu , de a-mi perfectiona enghlish-ul si de a afla pe ce cale s-o apuc dupa a 12-a…:)….si desi in acea zi eram super entuziasmata ca uite exista un asa proiect…wow… la scurt timp am mai cam uitat si tot lasam de la o zi la alta inscrierea….iar in ultima zi la ora 12 noaptea m-am inscris…si dat fiind faptul ca am trecut peste termenul limita chiar nu credeam ca o sa trec concursul…:)…dar…m-au telefonat in scurt timp si chiar am ramas shockchata😀 …

…imi aduc bine aminte ziua de deschidere… o multime de tineri …si eu pe nimeni nu stiam:)…au fost discursuri motivatoare si multa buna dispozitie iar mai apoi am mers la o cafenea si atunci cu jocuri si libertate in vorba , discutia s-a incins…ah…cu cita fericire in suflet am plecat acasa in acea zi… !!!

…apoi au urmat traningurile timp de o saptamina…”CUM SA DEVII UN LIDER ADEVARAT???”…. cu teorie , jocuri , ceai , dicscutii , pareri , teste , video-uri motivatoare si multa voie buna…traningurile erau despre ce/cine e un lider , cum sa-ti organizezi timpul , inteligenta emotionala , cum sa creezi un brand…..

…cam o saptamina in urma a fost inchiderea… si faptul cum a fost organizata m-a impresionat profund…

…deci… toata festivitatea a fost preconizata pe aproximativ 3 ore….pentru inceput a fost petrecerea cu tematica…cica fiecare trebuia sa vina pregatit cu dovezi , sa arate la exterior si sa vorbeasca cuc ei din jur de parca ar fi trecut 15 ani si eram in 2027…aveam familie , un job bun…si mai toate visele indeplinite….dar nu doar superficial ci si in amanunte..:)….pare o nebunie…dar petrecerea a fost super interesanta , haioasa si nu o sa va vina sa credeti dar daca repeti ca ai 2 copii , un sot minunat , un job pe plac si o casa mare si frumoasa….chiar ai senzatia ca asa si este…:)…straniu..;)

…ei mai apoi a urmat inminarea diplomelor si  discursuri care m-au emotionat aproape pina la lacrimi:)…

…Multumesc mult AIESEC-ului si tuturor fetelor care au organizat totul….o fi un pas micut inca ca sa spun ca sunt cel mai super puper lider….dar pas cu pas ajungi acolo unde vreai….ma bucur ca am avut oportunitatea sa fac primul pas , acum va fi mai usor sa-l fac pe-al 2…3…4….

4 responses »

  1. Misterioz spune:

    Foarte frumos ai scris! Bravo pentru ceea ce faci!Mult succes in toate!
    Miau :*

    Apreciază

  2. Vadik spune:

    1 pas il ai, vor fi si 2 si 3, nimeni nu se naste invatat. Tu vei reusi, deoarece esti Barvo la mine! Keep it moving!

    Apreciază

Lasă un răspuns

