deci…e 31 mai…ii vine a crede cuiva???….mie nu..

…e greu…greu sa realizezi ca asta e sfirsitul…

….stiu ca cu o luna in urma doream sa vina cit mai repede aceasta zi si sa „scap” de scoala…dar azi….azi am simtit acel fior …fior al despartirii de o parte din mine…

….si-mi pare acum rau ca nu am folosit acest timp la maxim…. si o sa-mi fie dor…dor de tot…de pozne , de ore , de teme , de colegi , de profi , de scarile liceului , de peretii ce stiu atitea secrete….de carti… de mine – eleva clasei a 12-a „C” ! …

…o sa-mi fie dor de acele 45 de minute cind im spuneam in gind „numai sa nu ma intrebe pe mine :D” , de acele coridoare supraaglomerate in pauza , de cartile ce mi-au facut circumvoluntiunile din creieras sa se inmulteasca , de colegii mei nebuni (in tot sensul cuvintului) dar atit de dragi deja….de profesorii severi ori hazlii pe alocuri…de goana asta dupa note mai ales la sfirsitul anului…de peretii claselor care ascund atitea sotii facute in acest rastimp…

…o sa-mi fie dor de tot dar cel mai mult o sa-mi fie dor de mine de acum…de eleva din mine….de aceasta perioada unica din viata cind incepi sa te afirmi si de perioada frumoasa cind inveti a fi om….

….scriu aceste cuvinte si spre uimirea mea ochii mi se umezesc….si nu pot opri lacrimile ….

…….de dimineata treburile nu au mers asa cum am planuit…am intirziat la careu si  nu am arborat drapelul si nu am trecut prin fata tuturor alaturi de colegi…dar am primit disploma (hai ca si in clasa a 12 se poate de facut carte😀 ) , am felicitat profesorii si am dat drumul baloanelor cu heliu (ei si dorinta mi-am pus ca un copil mic😀 )….

…apoi au urmat poze , multe mesaje lasate ca amintire pe lentele de absolvent si  ore de distractii la cafenea , la „caruseli :D” , in parc si apoi iar la cafenea….si  pe jos acasa😀 …..

…..o sa-mi fie enorm de dor de liceu….

p.s. cei ce inca nu sunt clasa absolventa….PRETUITI fiece clipa petrecuta cu colectivul clasei….caci cit de neinsemnata nu ar parea , la absolvire vei intelege adevarata ei valoare….!!!!

pp.s. pe de alta parte atunci cind se inchide o usa  , se deschide alta….si cel mai important e demn sa o inchizi pe prima si demn sa o deschizi pe cealalta….asa ca , FELICITARI tuturor fie cu ocazia ULTIMULUI SUNET ! fie cu ABSOLVIREA GIMNAZIULUI sau LICEULUI !!!!! Mult succes in continuare , noi realizari frumoase si cit mai multe momente de neuitat alaturi de persoanele dragi!!!!!

 

8 responses »

  1. Dana spune:

    mi-ai rapit niste lacri cu prima piesa…
    Bafta mare in viitor! si la BAC doar noate frumoase!!!!

    Apreciază

  2. Numai cînd am auzit cîntecul Ani de liceu- am început să plîng, acești ani nu se vor mai repeta niciodată.

    Apreciază

  3. B' spune:

    Succese la BAC!😉

    Apreciază

  4. C&M spune:

    da, imi va fi si mie dor🙂😦
    da azi asa ura pe examene, toti dorm, numai eu la consultatii de dimineata

    Apreciază

Lasă un răspuns

