…azi…dupa multe fraze scrise…dupa zile de oboseala si nesomn….

…plec….

…plec acolo unde nimeni nu o sa ma poata gasi….

…plec acolo unde e doar liniste si pace….

….plec acolo unde sufletul va gusta din elexirul fericirii , locom ca niciodata…

….plec…

…ma dezbrac pina la piele , as scoate-o si pe ea din cind in cind s-o spal caci atitea pacate are ….pasesc tiptil in virful degetelor sub muzica senzuala spre bolul urias cu sampanie…o inghititura , si inca una….inchid ochii si ma cufund pina la fundul cazii…acum o sa fiu bata pina la ultima celula din corp….acum o sa te imbat cu mine pina la ultima celula a ta….

…prosopul moale imi netezeste rotunjimile apoi imi cade la picioare….

…imi imbrac cea mai stravezie lenjerie..neagra…imi trag colantii…ma invalui in moliciunea rochiei de matase si imi incalt alene  pantofii  negri de mult uitati prin dulapul arhiplin de atitea tocuri rupte….

…ochii negri…buzele rosii ca macii…dintii albi…obrajii rumeni….

…parul ciufulit frumos…

…nu-mi mai iau nimic cu mine…ma las toata aici….ma las cea mereu grabita , mereu cicalitoare…mereu cu griji….mereu obosita de lumea asta proasta…

…intredeschid usa si mai privesc o data la tot din ce eram facuta pina azi…

…si…plec…

…acum plec…

…plec la tine ….

…vin sa te imbat cu renascuta divinitate din mine….vin sa ma cuprinzi si sa ma sorbi pic cu pic ca pe un bocal de sampanie scumpa….

…imi auzi pasii pe culuar..???…toc-toc-toc…

…nu-mi rupe si aceste tocuri….

2 responses »

Lasă un răspuns

