…de la o zi la alta ma transformi intr-un ghem de durere…

…si-mi vine sa te duc pe o insula pustie….sa simti singuratatea ce-mi bintuie sufletul in momentele cind ma lasi singura…

…si-mi vine sa-ti leg ochii….sa nu mai vezi frumusetea de care  nu ai avut grija…

…si-mi vine sa iti penetrez pielea cu sute de ace…ca sa-mi  simti chinurile pe care mi le provoci doar prin vorbe goale…

…si-mi vine sa iti musc buzele pina la singe …ca sa nu mai saruti vreodata…intrucit nu ai pretuit dulceata buzelor ce iti duc dorul  atit de mult…

…si-mi vine sa tip de atita liniste in creier si in inima cind nu esti alaturi…

….si-mi vine sa te sarut pina cind o  sa-ti rod pielea …sa sorb dragostea din tine…

…si-mi vine sa iti scot inima de gheata din piept si s-o pun acolo pe a mea….sa te cuprinda cu toata dragostea ce zace in ea…sa te faca sa intelegi ca ranesti ceea ce te iubeste cel mai mult…

Lasă un răspuns

