♥ OAMENI…mergeti la Patria !!!!

4 responses »

  1. nabiyafly spune:

    daca sincer mie prima parte nu prea mi-a placut, acum la moment nu tin minte ce anume, dar in general nu a fost pe gustul meu…iar continuarea nustiu daca am s-o vizionez, poate odata plictisita si cu dorinta de a-mi satisface o curiozitate nu prea importanta, oare cum e mai departe ;D
    cred ca sunt unica ciudata care nu i-a placut, fiindca prietenele mele au facut niste priviri lungi cind le impartasisem gindurile despre film… care apropo tot ele mi-au ros urechile ca in final sa ajuns sa-l vizionez

    Apreciază

    • shockchat spune:

      nu cred ca am savurat din plin prima parte a filmului…abia dupa ce am vizionat si a 2-a am intrat in esenta lui… si e una cind stai acasa plictisita si-l privesti si alta cind stai in fata marelui ecran cu sunet puternic care iti face pielea ca de gaina🙂

      Apreciază

  2. Borea spune:

    aaaaaa rebuie să fug – dar oricum voi comenta: filmul mi-a placut, prima parte am privit-o de curind – aștept a doua! doamne ce de-a comentarii mai stirneste la fete😉 (ele și mi l-au recomandat😉 ) Dacă gasesti vre-un link la partea a doua te rog sa-mi trimiti si mie! Voi fi recunoscator! Cu Ziua internationala a Sarutului!😉

    Apreciază

    • shockchat spune:

      …multumesc ca ai gasit timp sa comentezi , desi te grabeai :D…si nu l-am privit online ori ceva de genu..mergi la Patria !! merita!!!….si multumesc ca m-ai informat despre sarbatoare de az,i si tie Felicitari🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

