…alcagolishilor :D… bere si bere si bere…

…deci…am spus ca o sa scriu acest post citeva zile in urma…da nu-i pe asta :D….ei si iaca lenea (hai sa dam vina pe ea) nu m-o lasat sa fac asta😀

…dar…cum binele invinge raul…hai sa scriu totusi ce am avut de scris..

…despre cum se raslaghesc oamenii din capitala..:)

1 ) … merg la bazin… (la Flamingo ca e ieftin si mult in kila :D)… iar daca mai iai si toata familia dupa tine apu treb si pe batut copchilu sa sara , si sa se azvirle cu capu in apa de la inaltime si sa manince inghetata de 15 lei de vreo 3 ori…ei shi ca sa te raslaghesti si tu normal apu de-am treb sa bei si piva (macar radi uvajania)…si daca tot ai venit la bazin de-am hai si sa ne bronzam ca sa aratam a gaina prajita…mai intii ne punem la soara pe la ora 1 si pina la 3 stam pe burta iar de la 3 pina la 6 pe alta parte moale….asa ca sa samanam a rac pe ambele parti…:)…ei da de-am nu-i pe asta ca miine o sa boshesti de durere cind o sa ti jupoaie pielea , zato o sa fii bronzata….. si de-am si copshii treb sa stee cu tine sa se prajeasca….shi logic….da peurma ne plingem ca tara e saraca si nu avem bani si trali vali…ei dap bronzati suntem?!…probleme?

2 ) … oamenii merg la caruseli…:)… shi sa cataie cu „trenutul” , zboara pe cacele si se invirtesc pina la pridel in „SURPRIZA” care ii ofera persoanei in cauzain schimbul a 8 lei, 3 minute de placere si de linsite….da!…numai ca el poate si tace si se relaxeaza tipa omu da restu tzipa ca nu pot sa-si miste capu din cauza ca ii prea greu….(apu treb sa va relaxati si o sa fie usor de asta si s-o inventat caruseliul acesta :D)….si peurma mai incearca ei sa scoata din bolul acela cu cleste macar o bumboana (care are vreo 5 ani minim acolo de cind sta)… ei shi ce daca nu s-o primit nika…zato ii kaifova :D… (da cind te mai gindesti ca vreo 5 ani in urma ai scos de acolo un ciupa-ciups….apu voobshe esti ghiroi :D)…

….iaka 2 variante de raslagheala..:)… da de faza cu bautu…eu nu beau…asa ca nish voi nu prea va transformati in alcagolishi :D…

p.s. cer iertare pentru limbajul folosit…pur moldovenesc…da hai sa recunoastem ca toti vb asa…(macar uneori)…da in aceasta seara chiar ii este lene creierasului meu sa vorbeasca filozofeste😀

pp.s. scrieti in google „eu beau ca ma raslaghesc ” si puneti la poze…si apasati pe poza a 3-a din rindul al 7-lea si o sa da-ti peste blogul meu :D…funny…

7 responses »

  1. C&M spune:

    eu nu-s deacort cu tine total.. si ce daca se duc la bazin, si ce daca se duc la aventura parc sau luna parc? normal ca oamenii vor sa se relaxeze, si daca n-au unde, se duc macar acolo unde se poate cit de cit de schimbat atmosfera vietii.
    si ce daca sunt bronzati? nimeni nu a interzis asta..
    ai zice ca mai bine ca oamenii sa stea mereu acasa sau sa se duca mereu la lucru?

    Apreciază

    • shockchat spune:

      hey… !!!…mesajul intregului articol a fost total diferit !!!…eu am vrut sa arat prostia unor oameni..nu prin faptul ca merg la bazin ori in parcuri de distractii dar anume cum se comporta acolo…si daca tu crezi ca trebuie de mers la bazin numai pentru a te face rosie ca racu in orele amiezii si asta o sa te faca mai frumoasa si mai sanatoasa , mie imi pare rau …. daca am scrsi asta inseaman ca si eu am fost la bazin si nu m-am prajit :)…da „caruseliul” e partea funny a articolului…si eu cred ca oamenii au dreptul sa mearga unde doresc ei si sa se relaxeze cum le pofteste sufletelul…numai sa puna oleaka mintea in miscare si sa nu se comporte ca niste degradati…in rest totul e ok🙂

      Apreciază

      • C&M spune:

        ok, da daca vor sa se faca rosii de ce sa nu se faca daca asta nu incurca la societate?
        iar de aventura parc, sincer, ce ai vazut tu asa straniu si neplacut in comportament?
        eu zic ca partial ai dreptate numai ca nustiu daca e destul de bine argumentat articolul…
        scuze pentru sinceritate, uite ca mie imi place cum scrii, da aici chiar nustiu, nu cred ca a fost destul de ok

        Apreciază

      • shockchat spune:

        incerc sa iti mai explic inca o data…eu am scris articolul din viziunea proprie si eu nu consider ca un om normal trebuie sa-si puna viata in pericol si sa fie rosu ca racul doar pentru a avea un bronz ciocolatiu , desigur ca si eu ma bronzez dar nu intr-o zi dar asa cite un pic si in orele diminetii ori seara cind razele solare nu sunt extrem de daunatoare…iar actiunile descrise in parcul de distractii e ceea ce am facut eu si prietena mea intr-un weekend…si nu enimic straniu doar funny… si nu e un articol argumentativ , e doar ceva scris atunci cind eram cu mega dispozitie , cind iata mi-a venit sa scriu asta…ceva ce trebuia sa-ti aduca zimbet pe buze nu o asa reactie…dar fie , fiecare avem dreptul sa ne exprimam🙂
        …ma bucur ca iti place cum scriu si sper ca acest articol sa nu schimbe parerea ta:)

        Apreciază

  2. vadik spune:

    rindul 2, poza 3 caatare

    Apreciază

  3. vadik spune:

    filosofeste…. din pacate asta e realitatea a majoritate din moldoveni, bani n-au dar de „piva”, tigari si bazin gasesc…. mintalitatea moldoveneasca…. bravo, ai redat cum se poate mai veridik si sever!

    Apreciază

Lasă un răspuns

