…de mult timp nu am plins…mi s-au uscat ochii deja…

…azi noapte o sa pling….o sa pling mult…mult si singura…sub plapuma ca sa nu ma vada si sa nu ma auda nimini…nici chiar tu – luna…

…te iubesc…te iubesc enorm…te iubesc la infinit…te iubesc pina la nebunie si inapoi…te iubesc pina la stele , pina la cealalta galactica si la celalalt univers (daca exista)…

…te iubesc cu buzele apasate peste buzele tale…te iubesc cu limba in gura ta numarinduti dintii…te iubesc linginduti limba dulce dupa mojito…te iubesc cind ma murdaresti pe nas cu inghetata super delicioasa…

…te iubesc pentru ca stii sa ma faci fericita prin faptul ca eu te fac pe tine fericit fericindu-ma pe mine…

…te iubesc cind ma tii de mina mea care e ta…toata sunt a ta…

…te iubesc pentru ca iti place sa hoinaresti prin magazine…stind ca azi nu cumparam nimic…mergi doar ca sa ne holbam si sa ne hlizim de preturi si ca eu sa ma indragostesc de vreun pulover subtire si super transparent pe care nu o sa-l cumpar ca nu am 359 de lei  cu care nu as avea ce face…

…te iubesc pentru ca ma saruti in cel mai dragastos mod posibil ever….

…te iubesc pentru ca nimeni in lumea asta nu reuseste sa fie mai perfect decit noi, fiind totusi neperfecti….

…te iubesc pentru ca stiu ca spui adevarul dar totusi nu te cred…

…te iubesc pentru ca te iubesc numai pe tine si pentru totdeauna…

…iarta-ma…

Lasă un răspuns

