…deci…azi m-am trezit cu o leapsa oerita „cadou” de la Smiling Seconds asa ca incep sa ma tin de cuvint si sa o completez:)

Regulile sunt următoarele:

1. Postează imaginea Liebster Blog Award

2. Spune 11 lucruri despre tine

3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi

4. Nominalizează 11 persoane (+ link) care să realizeze acest tag

5.  Mergi pe pagina lor și anunță-i

6. Nu da tag-ul înapoi!

 1.

 2.Cele 11 chestii despre tine:

1. Ador animalele (una din dorintele mele este sa construiesc un azil pentru animalele fara stapin🙂 ).

2. Sunt o romantica incurabila si inca mai cred in povestile cu „si au trait multi ani fericiti impreuna”  si cred ca viata e roz daca vreau eu sa fie asa !

3. Imi place senzatia cind ascult un cintec/ cind reprivesc un film/ cind merg prin anumite locuri/cind fac anumite lucriri…si toate acestea imi aduc aminte de careva persoane dragi si imi deaduc caldura in suflet🙂

4.Prefer apa plata , ceaiurile verzi si vinurile bune (in cantitati mici :D).

5. Ador toate chitibusuri (carnetele dragute , suvenire…) chiar daca nu le intrebuintez ..principalul sa fie😀

6. Ador sa citesc romane pe timp de vara la bunica , la umbra unui copac .

7.De la o vreme ador pozele…ele sunt unicul lucru (inafara de memoria noastra) care retin o particica din trecut care ne-a facut sa fim fericiti🙂 .

8. Zimbesc cind obbserv ceva in forma de inimioara (nori , capsuni , gropi in asfalt , frunze , …) …iar astfel de momente sunt multe😀 + sunt fericita ca un copil mic cind vad un curcubeu🙂

9.Imi place senzatia aceea de dimineata cind ma trezesc si inteleg cit de fericita sunt … si le multumesc anumitor persoane care ma fac fericita ! (cu siguranta nu trebuie sa ii nominalizez…ei stiu🙂 )

10.Am o fire copilaroasa si  imi place sa fac lucruri un pic mai neobisnuite decit cele obinuite :D…

11. Nu am fost niciodata la mare…(sper ca anul acesta dorinta mea sa devina realitate).

3 (a).Intrebările de la Smiling Seconds și răspunsurile mele:

1. Din punctul tău de vedere, care e cel mai mare defect pe care-l poate avea un om?

– lasitatea (un om trebuie sa lupte pentru fericirea sa oricind si oriunde)

2. Dacă ar trebui, ți-ai da viața pentru persoana iubită?

– nu stiu… probabil ca da daca iubesc acea fiinta enorm de mult…dar cit de mult ma iubeste el daca mi-ar permite sa mor pentru el?…si ce rost ar mai avea viata lui fara mine?…pe de alta parte acest pas ar rani grav alte persoane care imi sunt dragi si care ma iubesc… asa ca nu am un raspuns concret si sper sa nu fiu nevoita sa-l aflu vreodata…

3. Crezi în noroc/ghinion? De ce?

– da…de ce?…probabil pentru ca sunt femeie…cica  noi suntem mai predispuse in a crede in superstitii si alte chestii asemanatoare… (cred ca daca faci ceva bine din suflet atunci si norocul te va vizita iar daca nu atunci te asteapta numai ghinion🙂 )

4. Dacă ai fi în pielea persoanei de sex opus pentru o zi, ce ai dori prima dată să cunoști?

–😀 …as face o petrecere speciala pentru baieti la care as incerca sa percep logica lor intretinind diferite discutii pe temele ce m-ar interesa🙂

5. În viață sunt mai multe momente nefericite decât fericite? Motivează răspunsul:D.

– vreai sa-ti spun un secret ? …viata e roz numai daca vreai tu sa fie roz…

6. Te liniștește ploaia? Dacă nu, care e lucrul ce poate face asta?

– da…ma linisteste…ma face fericita…

7. Atunci când explodezi de furie, cum reacționezi? Descrie pe cât posibil.

– tip (ca oamenii normali) , pling , plec …

8. Crezi în existența sufletului pereche?

– mereu am crezut si cred si acum asa…mai ales ca mi-am gasit sufletul pereche🙂

9. Dacă ai avea puterea să-ți afli viitorul, ai dori să-l cunoști?

– nu stiu… si da si nu :)…DA  , pentru ca as fi curioasa… NU , pentru ca nu ar mai fi asa de interesanta viata :) 

10. Care e cel mai greu lucru pe care l-ai făcut vreodată? (sau măcar unul dintre ele).

-atunci cind ai vreo greutate iti pare ca iata ca acesta e cel mai greu lucru din lume…dar dupa ce depasesti obstacolul…nu mai ai aceeasi senzatie…asa ca nu am un raspuns concret…

11. Dacă timpul ar fi slujitorul tău, ce poruncă i-ai da?

– sa-mi dea o telecomanda cu ajutorul careia as putea opri timpul atunci cind doresc si pentru cit doresc…😀

 

3(b). Intrebarile pentru cei 11 norocosi nominalizati :

1. Daca ai avea posibilitatea sa ti se indeplineasca 3 dorinte care ar fi acestea?

2. Ce e dragostea?

3. Daca ai avea ocazia sa intorci inapoi o zi din viata ta, care ar fi aceea?

4. Daca ai alege o planeta pe care sa locuieste care ar fi aceea?

5. Daca ai fi nevoit sa pleci pe o insula nelocuita care ar fi acele 3 obiecte pe care le-a lua cu tine ?

6.Ce inseamna pentru tine fericirea ?

7.Crezi ca” barbatii sunt de pe Marte iar femeile de pe Venus” ?

8. Care e cartea/filmul/piesa ta preferata ?

9. Daca te-ai intilni cu Dumnezeu, ce L-ai ruga sa faca pentru tine?

10.Crezi in viata de apoi?Cum crezi ca e?

11.Ce parere (sincera ) ai despre blogul meu ?

4. Nominalizatii : toti cei care nu au ce face ori gasesc ceva timp liber pentru a raspunde si a se afla  pe ei un pic mai bine🙂 desigur ca daca va decideti ma informati🙂 ms anticipat🙂

2 responses »

  1. Smiling Miss spune:

    Ma bucur mult ca mi-ai raspuns:D…Foarte ingenioase raspunsuri:)
    O zi frumoasa, draga mea!

    Apreciază

Lasă un răspuns

