…deci nu mai postez conditiile caci le gasiti cu citev aposturi in urma…:)

…doar o sa raspund la intrebarile adresate de zsilvia :

1. Cum ti se pare aceasta vara?

-e una reusita , intrucit reusesc sa fac toate nebuniile pe care mi le-am propus…si inca mai am timp sa imi fac de cap🙂

2.Ce inseamna pentru tine cel mai bun prieten?

-persoana care nu o sa am judece atunci cind gresesc , care o sa fie de partea mea si care o sa am ajute atunci cind am nevoie🙂

3.Unde ai vrea sa calatoresti?

in special in Paris , Japonia , India…ei si in jurul lumii😀

4.Care este cintecul tau de suflet?

– http://www.youtube.com/watch?v=m5k0WKKYPso

5.Care e citatul preferat?

– pai cred ca inca nu am unul concret…cind gasesc unul  ideal te anunt:)

6.Fara de ce/cine nu ai putea trai?

– fara de dragoste…fara oamenii dragi…fara de siguranta in persoana de alaturi…

7.Ce ti se pare cel mai important la o persoana?

-as fi banala daca as spune ca sinceritatea…dar asta asa si este…🙂

8.Filmul preferat?

– greu de raspuns… „Seven Pounds” , „В погоне за счастьем”…si multe altele… ei si desigur „Titanic”  :D

9.Ce parere ai despre minciuna?

-cica nu se poate sa spui minciuni…ei chiar??…chiar!! …atunci cind amagesti pe cineva te amagesti mai intii pe tine…si daca nu spui adevarul aceasta minciuna te macina pe dinauntru zi di zi…

10.ce ai vrea sa schimbi la tine?

– pai…as vrea ca uneori sa nu ma supar de la fleacuri🙂

11.Ce ai vrea sa incerci sa faci dar parca nu-ti ajunge curaj?

– sa spun tot ce gindesc unor oameni…

2 responses »

  1. Misterioz spune:

    Dragutz )) … mai ales cu puntul 10 is deacord😀 ! :PP

    Apreciază

Lasă un răspuns

