…e atit de cald la pieptul tau…

…e atit de bine in bratele tale…

…esti de o dragalasenie neinchipuita atunci cind dormi…

…miina ta ma inveleste…iar eu ii soptesc cuvinte dulci stiind ca tu dormi si nu ma auzi…o mingii lin…o sarut apasat si o string in palme atit de tare ca sa iti simt pulsul…

…e atit de straniu sa vorbesc cu miina ta…nici de cum nu vrea sa-mi vorbeasca si ea…dar stiu ca atunci cind o string mai tare si tu abia abia te trezesti, si imi cuprinzi obrazul cu palma ta moale…atunci mi se pare ca imi raspunde si ea intr-o limba trupeasca cu un fel de „Eu te ascult si te simt…si Eu te iubesc…” … iar degetul cel mare imi sterge lacrima fierbinte ce se scurge alene de pe virful genelor pe curba obrazului imbujorat….

…o las sa fie stearsa , oricum era pentru tine….

…mi-ai spus ca pleci…pleci departe….si ca totul va fi bine , pentru ca nu exista pe lume oameni ce se iubesc mai mult decit noi…

…si mi-ai mai spus ca te vei intoarce pentru noi…la  mine….

…mii de ginduri imi invadau creierul si asa zguduit de cuvintele tale…

…stiu ca trebuie sa pleci  ca atunci cind te vei intoarce sa fim mai fericiti ca acum…dar..

….o sa-mi lipsesti enorm de mult…

…mi-ai spus sa fiu puternica…pentru noi…noi cei de eri , de azi si de miine…

Lasă un răspuns

