…. Ah !….

…ah , nu cafeaua ma energizeaza dimineata….nu cafeaua….!

…Tu !!! …Tu o faci !….Tu ma incarci cu energie…Tu imi dai seva necesara pentru a mai exista inca o zi…

…cu dragoste…multa  multa multa…infinit de multa dragoste….neomenesc de multa….

…cu flori si fiori , cu muzica si dans , plimbindune si tolanindune pe nisipul fierbinte…intre asternuturi albe…pereti albi….si seri cu iz de nebunie…

…cu dimineti somnoroase , cu saruturi , cu mingiieri , cu muscaturi fine de urechiuse , cu masaj….cu 

….vreau  diminetile , zilele , serile , noptile si iar diminetile , zilele…cind ma trezeam alaturi de tine , auzeam cum respirisii imi imaginam oare ce povesti iti trec acum prin minte…imi e asa de dor de  privirile noastre siropoase si lungi ochi in ochi….cu cuvinte de alint , dragoste si o dorinta trupeasca absolut nebuna…imi e dor de zimbetul acela larg de dimineata , din ochii tai….imi e dor de aberatiile pe care le discutam toata ziua….imi e dor de serile pline de calm , pace , pofighism dar totodata zbucium si constientiare ca timpul duce o cu totul alta joaca…vreau noptile pline de amor…amor in fiecare cm al camerei….amor…amor…

…cu stele cazatoae si dorinte…

…desi voi toti/toate visati la o casa pe malul marii….eu….eu nu vreau sa am una acolo….stiti de ce???..pentru ca as admirao o saptamina , o luna , un an …iar mai apoi as privio ca ceva normal si obisnuit…si asa ar disparea farmecul , fascinatia cind vezi marea, cind o simti , cind p iubesti cu dragostea aceea naiva de copil…fireste ca as iubio in orice caz….dar vreau sa o iubesc mai mult…mai rar sa o vad dar sa-i simt valurile lovindu-se de glezne…

….dar…as vrea o casa ca cea din imagine….ca sa fie mai cald in suflet de fiecare data cind o s-o privesc….ca sa renasca acea fericire iar si iar….

2 responses »

  1. Burlăcel ;) spune:

    Cu siguranță mi-a placut!😉🙂🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

