TEDx si Turbo Carnaval !


…e deja octombrie…iar eu nu am reusit sa scriu aici despre 2 evenimente importante care au avut loc in luna septembrie…din cauza lipsei de timp  :D lenoshika de mine😀

…deci…1 eveniment : TEDx Chisinau Next Level  !!!

 

…e atit de placut sa te afli cu atitea oameni frumosi , faini , pozitivi , curiosi , dornici de a acumula ceva nou in capusor….

…intr-un asemnea anturaj te simti parte a ceva maret…a ceva special , a ceva ce transmite un mesaj important…o chemare spre trezire , spre actiune … o lume aparte…

…deci ce am insusit eu…

…Prietenul nu la nevoie de cunoaste dar atunci cind stie sa se bucure de fericirea ta !

…am aflat ca exista o scoala online care permite acumularea cunostintelor si chiar dobindirea unui document ce ar confirma acest fapt…

…Functia primordiala a statului ar trebui sa fie aceea ca sa nu incurce (societatii) !

…atunci cind vreai sa primesti trebuie mai intii sa oferi ceva…

…Love is viral…dragostea aceea cind dai fara sa speri , dar primesti ochi fericiti🙂

… cind sunt indragostita , sunt Eu dragostea…

…traim in epoca cind tot de exista poate fi remixat…iar originalitatea nu mai are loc…

…”dupa TEDx voi mai avea inca 400 de cauze de ce sa ma intorc inapoi in Moldova…”…frumos spus…

…frumos…intradevar frumos eveniment..pentru suflet si pentru minte…pentru a creste , pentru a fi mai mult decit esti…pentru a fi inspirat si pentru a avea un stimul de a inspira si tu pe altii…

…iar cel de-al 2-lea aveniment a fost : Turbo Carnaval-ul de la Moldexpo  !!

…asta a fost pur si simplu WOW !

… a fost o seara (28 septembrie) absolut extraordinara…

..muzica buna…oameni multi , incarcati cu dispozitie buna si gata de a se distra la maxim …

…sute de miine in aer , sute de voci cintind impreuna , racoarea serii , zimbete , Guess Who si Ivan Dorn !!…

…apoi Andrew Rayel si dans , dans , dans …

…e atit de placut sa te simti parte a ceva atit de frumos..mai ales ca nu se intimpla asa „miracole” in fiecare zi la noi in Chisinau…chiar a fost un eveniment de la care pur si simplu nu ai avut voie sa lipsesti…

…dupa citeva ore de kaif…e atit de placut sa te relaxezi intr-un fotoliu sac…sa inchizi ochii si sa simti muzica cu intreg corpul…

Această prezentare necesită JavaScript.

6 responses »

  1. Burlăcel ;) spune:

    Foarte mult am vrut să vin la TEDx Chisinau! (ohh univeru ista) 😉🙂🙂

    Apreciază

  2. Vadik spune:

    am dorit eu si kiar imi era un pik invidios,dar…. din pacate situatia nu mi-a permis. orikum eu m-am veselit cu tine!

    Apreciază

  3. Vadik spune:

    omul munceste dar trebuie si sa se relaxeze…. ma bukur ca ai avut parte de timp relaxant si placut! Bravo

    Apreciază

Lasă un răspuns

