…vseo…!!!!

…stiu ca imi pling singura de mila…dar chiar imi e nespus de greu…si stiu ca nimeni nu ma intelege cu adevarat caci hai sa fim seriosi nu poti sa te bagi in corpul ori sufletul meu si sa simti ce simt eu….

….e greu sa fii tu printre o gramada de staraini…..e greu sa realizezi ca tot cu ce teai obisnuit nu mai e….si era totul atit de bine….nu iaka de ce???….de ce mereu e asa???…cind iti e lumea mai draga , viata iti da cu sare in ochi….!!!

… da daca sa dam intr-o parte probleme acestea….viata e rozova…deatita ca eu vreau dulciuri …vreau undeva in India , Japonia ori unde se mai fac fel de fel de dulciuri….vreau sa maninc de toate…sa maninc da sa nu ma ingrash🙂 … 

Această prezentare necesită JavaScript.

…vreau chipsuri….da nu de acelea banale…da de acelea din poza… si vreau de tare mult timp si iaka nu am gustat inca…astept Mos Craciun sami aduca…asta daca o sa fiu cuminte…🙂 …

…stiu ca nu vreau sa fie frig…da asa de tare vreau sa ninga…tare tare… dar numai cind vei fi alaturi de mine…caci daca va ninge si voi fi singura…o sa-mi ies din minti…

…si nu ninge…si nici cipsuri de acelea nu am acum….si ma multumuesc si cu muzica buna de care sunt deja dependenta si cu pergale🙂 …

…vseo…

Lasă un răspuns

