…azi am mai avut parte inca de soare…poate e ultima zi…caci in weekend e posibil sa ninga…

…ei si era pacat sa nu profit de ultimile raze de soare  din aceasta toamna…

… fericirea e atunci cind iti pui castile pe urechi (chiar daca sunt de la comp si au microfunul care sta ca o antena in sus😀 ) si asculti un cintec pe care nu l-ai mai auzit de ceva timp si care iti ravaseste sufletul iar si iar….

 

…fericirea e atunci cind plus la muzica mai ai si o inghetata in miina cu gust de pepene galben si o musti si o lingi hapsin si cu atita pofta🙂 …

…fericirea e atunci cind mergi alene pe drumul acoperit de covorul galbui-rosietic , cu castile ca la extraterestri si cu inghetata delicioasa si pe buze ai schitat un suris copilaros …

…fericirea e atunci cind dai 1 leu unei batrine sau unui copil si brusc in suflet parca iti e mai caldut🙂

…fericirea  e atunci cind  te asezi pe o banca de pe bulevardul Gr.Vieru si asculti in continuare muzica si  deschizi un ziar si citesti zgomotos fila dupa fila…

..iar culmea fericirii e sa suni persoana draga care se alfa la mii de km distanta si sa-i spui „Te iubesc !” si el sa-ti raspunda „si eu Te iubesc !”

…iar cind ti se pare ca e o zi super perfecta…si ca atitea lucruri mici dar atit de placute sau intimplat in citeva zeci de  minute …desigur ca trebuie sa se intimple ceva care sa te lase cu buza umflata🙂

…pai asta sa si intimplat…

…cica continui eu sa citesc ziarul…si pe aceeasi banca se aseaza o batrinica (in valnishi , rochie florata . basma si cufaica ) ….si sta si sta …. eu am crezut ca poate nu are saraca ce minca ori ii e rusine sa ceara…ori mai eu ce….si hai sa mai fac un bine… aveam in geana o placinta cu visine pe care o luasem la univer dar nu am mincat-o…. asa ca am decis ca sa i-o dau ei …ca pomana , de sanatate si alte chestii de acest gen …cica se zice „Bine faci , bine ajungi.”… ei si o intreb daca ii este foame…ea imi spune ca da…ii dau placinta…o priveste (nu foarte entuziasmata … ! ) …si o pune pe banca alaturi de ea…eu am ramas cam socata🙂 … ea imi spune ca o sa i-o dea nepoatei….???…. eu ii spun ca i-am dat-o ei….ca parca foame ii era… da ea scoate demonstrativ din buzunat o jumatate din alta placinta (cu cartofi ori brinza) … eu am afighit …. da deja ce sa-i faci…nu puteam sa o iau inapoi….da imi era si ciuda si jale ca eu am vrut sa-i fac un bine da ea…lu nepoata… si cica ca consolare imi spune ca lasa ca e de sanatate…si tralivali…ei…fie de sanatate🙂

…of…nu ca ma ingrasam eu de la placinta aceia dar puteam sa o dau unui copil (pe care probabil masa  l-a impus sa cerseasca) ori unei batrine care intr-adevar nu avea ce minca…

…iaca vreai sa faci un bine…si se primeste ca de obicei ….😀

Lasă un răspuns

