…m-am saturat sa tot vad unghii false peste tot …cica e frumos….eu nu cred ca e frumos (si nici sanatos)….poate o fi simpatic citeva zile , pina cind unghia nu incepe a creste si unghia falsa nu incepe sa se miste din loc….si chiar e foarte urit sa stai cu a 2-a pereche de unghii pe la mijlocul celei naturale…ei si mai costa si o gramada de bani…

…ei…asta nu inseamna ca nu poti sa ai niste unghii dragute , gratis , inedite , stranii pe alocuri , funny si fara a le lipi altele pe deasupra…in plus indiferent de anotimpul de fara mereu poti avea floricele pe unghii si zimbet in suflet🙂

…weekendul trecut si azi am incercat impreuna cu mamica sa facem ceva mai special pe unghiutele mele…si sunt foarte multumita de ce ne-a iesit…in plus de fiecare daca cind le privesc nu ma pot abtine sa nu zimbesc…

…o sa va prezint 2 modele (filmulete) cu ceea ce am reusit noi sa facem…si ma voi stradui sa adaug in fiecare weekend cite un model nou , care o sa il incerc desigur mai intii pe propriile unghisoare…

…aceste modele nu sunt greu de facut…desi necesita ceva timp pina le vezi gata :)… insa eu cred ca merita…

(m-am inspirat din filmuletele postate de alte persoane pe youtube care o sa le si postez mai jos pentru voi😀 )

p.s. astept pareri…iar daca cineva incearca vreau sa stiu cum s-a primit🙂

…eu mi-am procurat pensula speciala dar voi daca nu aveti , o puteti inlocui cu ceea ce va este mai la indemina🙂

6 responses »

  1. zsilvia spune:

    eu tot de mult sunt adepta nail art-ului..
    am un intreg folder in Pc cu modele..de la care ma inspir de fiecare data..!

    Apreciază

  2. Vadik spune:

    arata superb si e mai frumos decit la tutorial, tu cu ideea iar mama ta cu realizarea. esti cea mai Bravo!!! Love you!
    P.S. (Margantzovka) e mai bine sa critici si sa fii ca si toti(ca de la incubator) decit sa te evidentiezi….

    Apreciază

  3. I was recommended this blog by my cousin. I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my problem. You’re amazing! Thanks!

    Apreciază

  4. Margantzovka spune:

    ujasna))))))))

    Apreciază

Lasă un răspuns

