stii ce vreau eu???…


…ceai… :)…vreau sa-l ling de pe buzele tale moi …ceaiul vreau sa fie fara zahar caci buzele tale sunt atit de dulci incit stii bine ca nu o sa ma abtin sa nu le musc jucaus si apoi sa le sarut apasat…

…vreau flori…flori care sa ti le pun dupa urechiuse si tu sa-mi pui mie…si sa mergem asa fericiti ca avem flori dupa urechi , de minuta ….

…vreau balon cu heliu…unul galben….vreau sa ne facem de cap ca atunci…vreau sa ne ridem pina o sa ne doara obrajorii…apoi sa ne linistim si in acea liniste unul din noi sa-si reaminteasca si sa rida iar….

…vreau…vreau foi albe…. si acuarela…de pensula nu o sa avem nevoie…o sa desenam cu degetelele ca copii micuti…. :)…o sa stam spate la spate si o sa pictam  ceva in secret…apoi celalalt va trebui sa ghiceasca:)…iar cine ghiceste primul se va alege cu un cadou din partea celuilat…ori poate cu o porunca???…. ^_^

…vreau foi colorate ….vreau sa te invat sa facem inimioare origami…multe multe…sa ne plimbam pe strazi si sa le impartim oamenilor…iar ei la rindul lor poate altor oameni pe care ii iubesc….

…vreau sa cumparam o Coca-Cola de 2 l (asa ca sa ne saturam) , cipsuri , popcorn si sa privim sutele de poze din calculator…vreau sa rasfoim albumele….sa recitim articolele….apoi cind va fi demult trecut de miezul noptii sa iti lasi capul pe pieptul meu…sa ma cuprinzi , mingiindu-mi burtica…eu sa ma joc cu parul tau cretos si asa dulce dulce sa adormim…

…vreau dimineata sa te trezesti inaintea mea…sa ma privesti cit de funny dorm…sa faci ceai cu ceva delicios si sa pui muzica buna…sa ma trezesc si sa te vad pe tine zimbind…sa-ti vad ochii atit de fericiti….stiu ca in acele clipe nu o sa am nevoie de nimic mai mult pe aceasta lume….de absolut nimic….doar tu….doar gidileli noastre , defileurile de dimineata in lenjerie ori in unul din puloverele tale imbibate cu miros neomenesc…cu desene animate si multe chicoteli…apoi o zi plina de dragoste….de somnic si filme romantice….de momentele acelea unice cind tu prepari mincare atit de sirguincios…..incercind sa-mi nimeresti gustul….si tot ce vreau in acel moment e sa te cuprind pe de la spate si sa-ti aud inima cum bate pentru mine..

…vreau sa ninga mai repede…caci asta ar insemna ca ziua cind o sa-ti sar in brate si o sa te cuprind strins strins…se apropie…vreau ca de aceste sarbatori sa ne acoperim cu luminite si sa stingem lumina (logic) , sa asteptam ora fixa si sarutindu-ne sa ne punem o dorinta care vrem sa se indeplineasca in anul ce vine…vreau sa scriem scrisori Mosului…

….vreau ca starea aceasta de fericire , de inaripare , de zbor , de „Am tot , pentru ca te am pe TINE!”….vreau sa nu dispara niciodata din sufletelele noastre…vreau zi de zi sa visam impreuna (de altfel asta si facem) la ziua cind imi vei acoperi ochii cu palma ta calda si ma vei duce in secret la casuta noastra , si vom numara pina la 3 si vom pasi pragul….imi vei arata caminul nostru si cele 2 canapele moi , dulapul imens cu citeva zeci de carti in el (avem toata viata inainte sa-l umplem) , cu un pat imens si moale….ferestre mari si o cada plina cu spuma si petale…cu o ograda plina de flori si un gard colorat in toate culorile crcubeului….stiu….stiu ca aceste vise vor deveni realitate… 

Lasă un răspuns

