Stii cit de dor imi e de tine???

tumblr_m9qt2hG5mo1qb5t88o1_r1_500

…unii spun ca ar da orice ca sa fie alaturi de persoana draga „pentru o ora de iubire”…..eu nu as da nimic , pentru ca nu am nimic mai valoros decit dragostea noastra iar pe ea nu o dau nimanui niciodata….si ce e o ora pentru noi???….o secunda cind esti aproape si o eternitate cind esti departe…

…altii spun ca nu pot trai nici o minuta fara persoana draga alaturi…atunci eu oare cum de sunt inca vie??…eu doar las ca clipele sa se scurga mai repede si astept…ah , cum astept…. sa vina mai repede si acea clipa cind o sa simt mina mea in mina ta , cind o sa simt buzele tale pe buzele mele si bratele tale in jurul taliei mele iar bratele mele in jurul gitului tau….si atunci o sa vreau ca clipele sa nu mai treaca asa repede…sa se opreasca…daca nu or sa vrea , le oprim noi :)… cum o facem de fiecare data cind suntem in doi …

getImage (54)

 

…cind dorul devine insuportabil…imbrac maioul tau  care acum iti inlocuieste imbratisarile….imi fac ceai din romanita cu mult zahar , in cana aceea mare si frumoasa „Sunny Day” , cu morcovi pe ea  si cu inimioara curcubeu….citesc  iar si iar scrisorile acelea pline de dragoste si pe alocuri hazlii….apoi cind incep si sa pling si sa rid in acelasi imp….string la piept acele foi care parca nu sunt vii dar emana atita caldura….si poate nu erau vii inainte de a incepe tu sa scrii pe ele…acum au viata , au vene prin care curge dragostea , au inima , au degete calde , au ochi care ma privesc , au buze ce-mi saruta miinile si au cel mai importan -t o bucatica din noi….

…stii ca imi e foarte dor….si poate nu stii uneori cit de dor pentru ca e atit de greu sa exprimi prin cuvinte tot ce simt cind te stiu la mii de kilometri distanta…

getImage (17)

…am atita timp care se scurge fara folos….si nu pot sa suport asta , caci il puteam petrece alaturi de tine….:)…..mai stii vremea  cind nu invatai de sarbatori dar recuperai in weekend?…iata vreau ca toate aceste ore de mers in transport , sau asteptatul la cozi , sau pauzele prea lungi….sa inghet aceste momente si sa le dezghet cind o sa fim in 2….ca sa stiu ca timpul nu o sa mi te poata lua de linga mine atunci cnd i se pare lui ca a venit vremea….

imi e dor….stii care e partea buna cu mersul in transport?….daca stau asezata pot sa inchid ochii si sa-mi reamintesc de o multime de momente unice iar daca stau in picoare pot vedea peste  geam locurile unde parca eri  hoinaream giugiulindu-ne…tii minte cum hraneam hulubasii???….cum ne plimbam ore intregi pe acelasi traseu in fiece zi….cum faceam balonase din sapun….cum mincam inghetata si ne murdaream nasucurile apoi le lingeam???….tii minte cum mincam vata dulce….cum am hranit acei cinisori si pisicute care nu aveau casa….tii minte cum ne bucuram cind vedeam un curcubeu???…tii minte cum veneai de la serviciu nervos si te linisteai doar atunci cind iti cuprindeam la piept capuceanu si iti sarutam fin fruntea???…tii minte cum hraneam pestisorii…cum scriam in zapada…cum am luat apa de mare in sticla😀 si erau mai multe alge decit apa acolo….mai stii cum ne iubeam pe intuneric…cum tu ma sarutai iar eu ma rideam ca nebuna….cum iti nuscam obrajii , nasucul , buzele , urechiusele , miinile , burtica….cum mi-ai facut inel dintr-o ramurica ….cum faceam mincare in doi…cum priveam 10 minute din film si apoi ne faceam de cap….tii minte cum vorbeam de politica ,economie  , stiinte si alte teme inteligente….cum ne nebuneam cu balonul cu heliu….cum ne faceam mici surprize dar care aveau  insemnatate colosala….tii minte cum….

…stiu ca cu siguranta tii minte…si ca toate aceste amintiri si multe multe multe altele iti incalzesc si tie sufletul si te ajuta sa suporti timpul cind nu sunt eu alaturi de tine…

tumblr_m0iga8Qrqm1rrpnhgo1_250

…si parca ma resemnasem ca mai e mult timp pina o sa vii…si iata au ramas citeva zile…si incep sa innebunesc….acum timpul chiar imi chinuie mintile , sufletul si nu ma lasa sa ma gindesc la nimic altceva….

…inca citeva zile…ne ajung degete sa le numaram….🙂

Lasă un răspuns

