….despre ce voi scrii mai jos…??…despre cite zimbete poate aduce o caciulita ce seamana cu cea a lui Moș Crăciun si atmosfera de sarbatoare😀..

…deci…let’s begin🙂

….e si normal ca atunci cind cineva macar cu ceva se deosebeste de toata „turma” asta e straniu…placut dar straniu…si in timp ce unii ma priveau si zimbeau (reactia pe care si rivneam s-o vad) , altii priveau si absolut indiferenti mergeau inainte….

…de ce am purtat-o???…ca sa-i fac pe altii sa zimbeasca , si ca rezultat sa zimbesc si eu… si cred ca mi-am atins tinta🙂

…nu o sa incep istorisirea chiar de cum m-am trezit :)….dar trec deodata la momentele funny🙂

….in troleu un barbat (50-60 ani) a intrat cu mine in vorba (in rusa)…..si cuvint dupa cuvint , discutia era chiar interesanta , funny si placuta….deci omul m-a intrebat ce muzica ascult , si mi-a recomndat sa ascult sanson🙂 …si era imposibil sa-i schimbi viziunea ca acesta e cel mai super puper gen de muzica de pe planeta🙂 ….ei mai apoi s-a laudat ca priveste televizorul🙂 si anume un canal care difuzeaza numai muzica , seara si noaptea🙂 si acolo el asculta muzica buna si priveste videoclipuri cu fete tinerele (izvrashenet😀 )….mai apoi am aflat ca il cheama Nicolae , si ca miine e Sf.Nicolae🙂 …mi-a mai spus ca a fost marinar , ca cunoaste engleza , franceza si germana (maladet🙂 ) , iar cind a aflat ca sunt viitoare jurnalista mi-a propus  cind voi fi la practica  sa-i iau lui interviu ca are multe sa-mi povesteasca…mi-a cerut numarul de mob. cica asa sa tinem legatura…ei logic ca nu l-am dat , i-am spus ca o sa ne intilnim in trolik data viitoare :)….mai apoi s-a inceput discutia despre ce limba trebuie sa vorbim… el stie limba romana dar nu prea intelege de ce trebuie s-o vorbeasca daca ii este mai comod in rusa si oricum toti il inteleg (nu e obligatoriu ….)…ei eu nu am fost cu asta deacord…dar evo ne pereubediti …. si ne-am urat succes si m-am dat jos din transport…

….merg la vale citiva metri si aveam nevoie sa traversez strada , exact atunci era verde pentru pietoni, dar eu inca nu ajunsesem pina la semafor si ma gindeam ca o sa reusesc sa traversez daca merg prin mijlocul strazii…calc eu pe zapada si piciorul se cufunda cu vreo 10 centrimetri in zapada apoi mai fac un pas si intr-o secunda zapada e pina la genunchi…am zimbit si am traversat cu bine strada🙂

…mai apoi cind am ajuns la destinatie (Palatul Sporturilor (reclama gratuita😀 )) un barbat (avea cam 30 ani) imi spune (urmeaza dialog🙂 ) :

el: – Stiti ca nu aveti draptul ca purtati aceasta caciulita ??? (serios)

eu: -De ce ? (uimita)

el: – Trebuie sa cumparati dreptul de autor ! (zimbeste)

eu: – Le-am cumparat odata cu caciulita !🙂

el : – Atunci trebuie sa impartiti cadouri de sarbatori ! (🙂 )

eu:- De Anul Nou o sa impart !😀

el : – Atunci eu o sa stau aici si o sa astept cadoul🙂 .

….(peste 3 minute)…(nu mai statea in acelasi loc)…

eu: – V-ati miscat din acel loc , deci nu vin de Anul Nou sa va aduc cadou🙂 !

el: -Acum m-am miscat dar de Anul Nou o sa stau acolo si o sa astept :)…

….hahahahaha…

….mai apoi am decis sa savurez frumusetea iernii , zapada si gerul🙂 …siii… mi-am zis ca de ceva timp nu am facut o plimbarica buna asa ca am mers pe jos citeva statii… si desi nu ningea in acel moment , un baiat a decis sa schimbe acest lucru pentru mine…si a aruncat un brat de zapada in sus…si el frumos (tare frumos) s-a presarat incetul cu incetul peste mine …:)

…tra-la-la-la-la😀

…ei..inca si mai apoi , deja in apropiere de casa…un om mi-a zimbit si a zis ca-s „Krasnaia Sapacika” ….. da eu : „Ded Maroz”…bebebe😀

….

…iata asa zi interesanta am avut eu🙂 …am fost Craciunita care aduce in dar zimbete🙂

загруженное (1)    MIAU😀

Lasă un răspuns

