cred ca o sa innebunesc curind…

…cind ma apuca reflectarea asupra intrebarilor la care nimeni nu stie raspunsul , asupra a mii si mii de lucruri la care oamenii sunt probabil sortiti sa inventeze raspunzuri care sa-i faca sa supravietuiasca fara sa innebuneasca…si toata situatia asta  e ca un fel de  взрыв мозга …

 

de exemplu: …pentru ce sa fii bun??..ca sa-ti rezervezi un loc in Rai….da el exista cu siguranta?…ori e ca chestia cu cumparati pamint pe Luna ….da  nu o sa ajungeti acolo niciodata…

…citesc acum o carte cu tenta religioasa , si acolo se zice ca Dumnezeu ne iubeste pe toti , pe cei buni si pe cei rai…dar e straniu faptul ca chiar daca ii iubeste pe toti , in Rai nimeresc doar cei buni….

nu stiu citi din voi au citit Biblia…eu am citit-o doar pe cea pentru copii , cu ilustratii pe fiecare a 2 pagina si cu istorisiri relatate ca o poveste , de asta cred ca am si citit-o cind eram mica…dar azi mi-am promis ca pe parcursul vietii o sa o citesc precis…

2 responses »

  1. kirilovvadim spune:

    I will help you!

    Apreciază

Lasă un răspuns

