..imi e asa de dor…iata asa de tare!!!…vezi?? vezi cit de tare imi e dor de tine???

...mi-am reamint de vara ce a trecut…de zilele fara griji pe plaja si pe strazile unui oras nou….de orele petrecute in autobuz si de zilele cind ma durea gitul atit de tare ca nici sa vorbesc nu puteam….si iti scriam ceea ce doream sa-ti zic sau faceam pantomima iar tu incercai sa ghicesti🙂 …

…stii ce as face daca nu as putea sa-ti vorbesc o zi intreaga???…stiu ca ar fi extrem de greu dar totusi….ce as face???

…cind m-as trezi te-as privi citeva minute it de dulce dormi si te-as saruta , in loc de „Buna dimineata!” si apoi te-as mai saruta inca o data in loc de „Te iubesc!”….si te-as mai saruta inca si inca o data pina nu o sa deschizi ochisorii si o sa ma saruti si tu in loc de „Buna dimineata! Te iubesc!”…

…te-as mingiia cind iti vei imbraca pantalonii si camasa de un albastru inchis ca fundul marii…ti-as saruta apasat gitul  in timp ce ti-as lega cravata…ti-as saruta barbia si obrajii un pic ghimposi in timp ce miinile ti-ar aranja parul cirliontat…apoi ti-as saruta din nou buzele …si toate acestea in semn ca „Te iubesc!”…

…ti-as mai saruta gura atunci cind vei pleca la serviciu …si cind te voi telefona ca sa-ti aud vocea,o sa tac in receptor tot in loc de  „Te iubesc!”…si cind vei intra pe usa seara , o sa fug spre tine ca un copil mic si te voi cuprinde de mijloc si imi voi lasa capul pe pieptul tau si-ti voi saruta camasa in semn ca „Mi-a fost dor!” , apoi iti voi dezbunghia camasa si iti voi saruta pielea in sens ca „Te iubesc!”….dupa asta imi voi ridica privire si vei intelege din cauza ochilor plinsi cit de mult te-am asteptat…

…te-as lua de mina si as saruta fiece degetel iar mai apoi te-as trage dupa mine in bucatarie…te-as hrani cu bucatele ce le-am preparat cit timp te-am asteptat…lingurita dupa lingurita…eu nu maninc , hraa imi e dragostea ce ti-o port…as linge doar firimiturile de linga gurita ta… 

…apoi te-as ademeni in doritor…pe patul acela mare la care visam acum dar intr-o zi cu siguranta ca o sa ne tolanim pe el…si as pune muzica care ar reda perfect tot ce simt eu fara de cuvinte…caci dragostea nu se vorbeste, ea se simte….iar tu…tu ai sta rezemat de usa si m-ai privi o clipa , cu privirea aceea de indragostit lulea cu care ma privesti, de altfel , mereu…as face citiva pasi si degetele mele se vom uni cu ale tale, piciorusele mele se vor catara pe ale tale ca buzele sa-ti sarute fruntea iar buzele tale sa-mi sarute gitul…ne-am privi minute in sir ochi in ochi si ne-am iubi din priviri…fara cuvinte…

…apoi m-ai lua in brate si m-ai duce afara…ca sa imi arati cerul atit de frumos din acea seara…ai astepta sa cada vreo stea ca sa-ti pui dorinta in gind „Fie ca miine sa-i aud vocea!”…in citeva clipe am fi iar in dormitor si ne-am saruta ore in sir…pe pat , rezemati de perete , pe pervaz , imbracati , goi , cu ochii inchisi , cu ochii deschisi si ne-am iubi asa, in liniste  , toata noaptea…iar cind  vom fi sleiti de puteri ne vom lipi unul de altul in mijlocul patului si m-as culca pe pieptul tau si m-as lasa cuprinsa si sarutata pe par si desi nu am scos ambii nici un sunet toata ziua si toata seara , ne-am iubit, chiar si fara cuvinte…ne-am iubit…

…iar cind va fi trecut de miezul noptii si va fi venit ziua urmatoare iti voi sopti „Noapte buna!” si te voi  saruta inca o data  pe buze ,  in loc de „Te iubesc!”…

File 1612

One response »

  1. Misterioz spune:

    waw..ce frumos descrii!Iata ce înseamnă dorință,imaginație,iubire,el și… tu!

    Apreciază

Lasă un răspuns

