…cind eram mica … cerul parea mai aproape…

…acum cind ploua miroase a cer peste tot … 

… acum cerul e postasul iubirii noatre…

…stropii , soarele , norii in froma de ceva , stelele , luna…

tumblr_m782t3jZYN1r8evhwo1_500

…seara de azi e una din acelea care poate fi completa si perfecta doar ascultind muzica noastra la maximum , sorbind din ceaiul ce nu l-ai terminat inainte de a pleca si vorbind singura cu mine despre noi … de parca m-ai cuprinde acum pe la spate…

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

…zilnic ating apa…beau apa…o privesc…imi aduce aminte de miinile tale…cind verificai temperatura apei inainte sa facem baie impreuna…cind presarai cada cu petale…cind te asezai in urma mea ca sa ma speli…ca sa umpli pumnii cu acel lichid deja imbibat de mirosul florilor , ca sa imi mingii spatele si umerii …. ca sa ma saruti pe git apasat si sa ma stringi fin de sini…ca sa ma culc peste tine…ca sa-ti numar bataile inimii si cu degetul sa-ti lovesc usor pielea palmei ca sa poti si tu auzi perfectiunea ce imi inunda timpanele… ca sa iti sarut miinile iar tu sa le saruti pe ale mele…ca sa ti le spal si tu sa mi le speli…

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

…iar pentru ca nu pot sa te sarut , nu pot sa te cuprind , nu pot sa tresar de la fiece atingere , nu pot sa iti aud orgasmul din voce atunci cind pur si simplu ma privesti drept in ochi , cind imi spui cit sunt de frumoasa  ori cind facem dragoste…….sarut apa…o las sa ma imbratiseze , sa ma atinga , sa ma faca sa te simt…apa…din bazinul care intr-o iarna faceam dragoste desi e unul public…

…inchid ochii , trag adinc aer in pieptul care mai pastreaza urmele dintilor tai….ma cufund in apa un pic rece , si ma las dusa de val … dau din mini , picioare si aripi , clipesc in speranta ca iti voi zari picioarele , degetelele si talpile atit de gidilibile…

…azi bazinul e pustiu…asemeni vietii mele fara picioarele tale pe care pot sa ma catar si tu sa ma plimbi prin casa…asa ca inot doar eu , cu tine in suflet…asa ca suntem in doi…bazinul nu mai e pustiu…

…inot…iar spatele e strapuns de multe boabe de apa mascate…am zimbit acolo sub apa…erau saruturile tale care-mi creeau fiori…

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

….si acum ploua….

…ploua ca in ziua cind ne-am spus pentru prima data unul altuia „TE IUBESC”….

…asteapta-ma…ies afara in pielea goala sa ma saruti toata….

PENTAX DIGITAL CAMERA

2 responses »

  1. zsilvia spune:

    niste cuvinte profundeee..)

    Apreciază

Lasă un răspuns

