Unde???

Unde esti cind am nevoie de ochii tai??? …. In ochii mei care ma privesc din oglinda!

Unde esti cind am nevoie de miinile tale???… In miinicile puloverului care l-ai lasat sa ma imbratiseze!

Unde esti cind am nevoie de vocea ta???…. In mesajele audio si video destinate numai mie! 

Unde esti cind am nevoie de mirosul tau???… In vindut ce adie si imi aduce parfumul tau alaturi de al meu!

Unde esti cind am nevoie de buzele tale???…. In virful degetelor mele care ti-au mingiiiat de atitea ori buzele si au memorizat fiece linie!

unde esti cind am nevoie de pasii tai in drept cu ai mei???…. In parcuri si strazi pe care le-am colindat de zeci de ori!

Unde esti cind am nevoie sa te iubesc???…. In sufletul meu PE VECIE !!!!

Unde esti ??? … Esti in inima mea, in mintea mea, in visele mele , in dorintele mele, in pielea mea, in interiorul meu, in cuvintele mele, in actiunile mele, in orasul care a devenit al Nostru si in cele doua cuvinte fara de care nimic nu ar mai avea sens… TE IUBESC!!!

Listen ME!

Lasă un răspuns

