crying 3

Lacrimi???… cine mai crede azi în lacrimi???

EU!…eu cred că lacrimile omenești sunt reale…eu cred că ele curg pur și simplu, nu pentru a demonstra ceva cuiva….eu cred în durerea omului atunci cînd îi văd lacrimile…eu cred că atunci cînd mă vezi plîngînd și țipînd de durere, tot ce trebuie să faci e să mă îmbrățișezi…eu cred că a plînge se egalează cu a te elibera, de bucurii ori tristeți, de a face loc pentru noile trăiri….

Nu înțeleg oamenii care se sfiesc să plîngă…de ce??…Rușine? De cine? De voi înșivă?De omenia din voi?…pînă și animalele plîng de dor, de durere, de jale….iar noi??? Cine e mai om, noi ori ele?

Lasă un răspuns

