După cum știți, Venus este a doua planetă de la Soare. Vă invit să tragem o fugă pe Venus-ul din România!

[day 3]

Ziua a 3-a a început cu gustul copilăriei- cu înghețată cu gust de Bubble Gum!ipp

Și cu o plimbărică de-a lungul plajei din Mamaia…

ippipp ippipp

După aceea mi-am luat rămas bun de la Mamaia (așa am crezut atunci!) și de la frumoasa priveliște de la balconul hotelului Victoria.

ipp

Mi-am facut bagajele și am zbughit-o (cu mașina nu cu nava pațială) pe Venus! Desigur ca nu am ajuns pe altă planetă, ci în altă stațiune.

Am fost cazați în hotelul Molodia ****! Iar acum un WOW din tot sufletul! Nu cred că am mai văzut undeva atîta culoare albă, atîta puritate și lumină. Cînd intri în hotel, chiar din primele clipe, albul îți inundă ființa și primești un impuls care te face să zîmbești și îți conferă o stare de bine, de împlinire, de inspirație și de armonie.

ippippippippipp

Fuguța ne-am luat cheile(cîte un card pentru fiecare persoană din cameră, care nu doar „descuie” ușa, dar aprinde și lumina în baie și în cameră) și am zbughit-o la etaj pentru a ne vedea camerele și pentru a lăsa bagajele.

ippippipp

În 5 minuțele am ajuns la masă. Am riscat și am comandat ceea ce nu am mîncat niciodată- supă de legume (mama se mîndrește cu mine :D). Pentru a fi extraordinar de delicioasă a avut nevoie de un pic de sare. U-la-la! Prețul e rezonabil!

ippippippipp

Rău îmi pare că nu am gustat din clatitele care-mi făceau cu ochiul…dar acesta poate servi drept imbold pentru a mai trece pe acolo.

Ah, să nu uit să vă delectez ochii și să vă încînt receptorii gustativi cu colecția de vinuri, din care am avut ocazia să savurăm în acea seară!

ipp

După ce ne-am fericit burticile am făcut o mică excursie prin ograda hotelului…ippippippippipp

După 2 minute de mers pe jos am ajuns la MARE!!!!ippippippipp10486570_10152113745426767_1138983494389459969_n

ipp

Așa cum soarele îmi zîmbea și mă ruga să-i țin companie pe plajă, am decis să-i fac pe plac și să petrec ceva timp tolănită pe șezlong.  Pentru asta m-am reîntors în cameră, mi-am luat prosopul și costumul de baie și tiptil (restul bloggerilor au rămas la piscină sau undeva prin hotel) am luat-o, din nou, în direcția plajei.

Deși aveam intenția să mă bronzez, am fost tare curioasă să explorez plaja, așa că țopa-țopa, în picioarele goale, am colindat și admirat bucățica aceea de litoral.

ippippippippipp

Aici am găsit zeci de metri de plasă pentru prinsul peștelui și cîțiva pescari, printre care unul mai vorbăreț și mai prietenos.

ippippippipp

L-am întrebat pe pescarul din poză de unde- s chestille acestea (de mai jos)?ipp

Acesta mi-a spus ca ideea oamenilor care le-a facut era ca oricum le-ai întoarce ele își vor menține echilibrul. Apoi m-a întrebat de unde sunt (din cauza/datorită accentului) și după ce i-am povestit un pic de „misiunea nobilă” pe care o aveam, mi-a urat succes și zile cu soare, iar eu lui cît mai mult pește în undiță să-i sară!

 ippippippippipp

Oliacă de #selfie :D!

ippippipp

Deși m-am dus singură la plaja (de bronzat nu m-am mai bronzat în acea zi, pentru ca a fost mult mai interesant și important să văd eu și să vă arăt și vouă frumusața de pe acea plajă!) am găsit cine să-mi facă și cîteva poze „neselfie”🙂 !

ippipp

ipp

Nici nu am observat cît de repede a zburat timpul… Cum burtica mea m-a informat că in curînd îi va fi foame, m-am îndreptat spre hotel, unde ne aștepta cina și discuția cu adminitratorul hotelului Melodia.

A urmat o seara extraordinară, plină de zîmbete, de vin bun, de mîncare gustoasă și de discuții captivante…

 ipp ippippippippippippippippippippipp

Tot în această seară minunată am avut parte de muzică live,iar cînd a răsunat „Hora din Moldova” nu am putut sta pe loc, și am dansat cu toții o horă ca la moldoveni!!!

 

 În articolul următor o să vă informez mai amplu despre acest minunat hotel, întrucît o parte din următoarea zi tot aici am petrecut-o!

 

 

Lasă un răspuns

