Hey,Hey,Hey!!!!

Am ajuns cu bine și în cea de-a 5-a zi de hoinăreală, tolăneală și zbenguială pe litoralul românesc. Sper că nu a-ți uitat că ne aflam încă în hotelul Delta, din Jupiter.

[day 5]

Dimineața asta am petrecut-o pe plajă….❤

ippippippDSC04078DSC04065DSC04131DSC04132DSC04142

alintuș<3

DSC04145DSC04164

Asta a fost ziua cînd am făcut nani ca un bebeluș, la amiză. A plouat așa că am ales să privim un film și să ne facem planuri pentru zilele următoare.

ipp

Seara am avut parte de gustoșenii….sper că v-am făcut poftă :)… am gustat picioare de broască..iuhuu!!!

ippippipp

 Desigur nu a lipsit muzica bună și dance baby dance !!!!

 În această seară am primit vestea bună că sejurul nostru se prelungește și că suntem invitați, sîmbătă seara, la

Gala k1, Constanta: Superkombat World Grand Prix 2014!!!

 

Lasă un răspuns

