Oamenii sunt slabi. Nu eram asa odata. Am ajuns a fi slabi pentru ca am ajuns sa simtim, pentru ca am descoperit cel mai frumos, dar totodata si cel mai dureros lucru din viata noastra- sentimentele.

Daca ai fi din piatra nimeni nu ar putea sa-ti provoace durere, nici fizica, nici launtrica, ar putea doar sa te farime in bucati iar tie nu ti-ar pasa, pentru ca nu ai simtit nimic pentru acea persoana, pentru ca nici in clipa cind s-a napustit si a zdrobit piatra, tu, cel din piatra nu ai simtit nimic, si nici cind ai ajuns a fi doar cioburi pe podeaua rece tot nimic nu ai simtit. E dureros sa simti, cred insa ca e mai dureros sa nu simti, sa stii ca altii pot simti iar tu nu.

Oare mai pretuim sentimentele? Noi,oamenii le-am descoperit…noi le-am imblinzit…si…am ajuns sa ne jucam cu ele sau sa le aruncam la gunoi cind nu ne mai sunt pe plac…de parca ar fi jucarii pe care poti sa le pui intr-o cutie pe un raft prafuit si sa uiti de ele pentru totdeauna.

Fals! Totul a devenit fals! Pina si sentimentele…si e pacat cind din doi doar unul mai e capabil sa simta, cind celalalt priveste si nu intelege de ce-l doare, de ce sufera, de ce striga, loveste, saruta, pleaca, vine…

Oare cum stiau oamenii din preistorie ca iubesc? Cine le-a spus ca ceea ce simt e iubire? De ce nimeni nu le-a spus ca iubirea e dureroasa, ca n-ai cum sa imparti cu restul lumii pe cel ce spune ca are nevoie doar de tine, la ce bun sa aiba nevoie de restul? Oare nu acesta e scopul nostru primordial…sa ne gasim jumatatea? De ce nu avem nevoie de jumatatea noastra? De ce credem ca nu ni se potriveste? Cind oamenii au devenit manusi? Cind am ajuns a proba zeci si sute de manusi pentru a ne reintoarce la prima pereche?

Paradoxal dar oare-l iubim pe cel care-l iubim?

Lasă un răspuns

