Știu că va veni și acea zi cînd vom îmbătrîni, dar partea bună e că vom îmbătrîni împreună.2df23909d86520ae3a7d290232924724

Mi-am imaginat astăzi cum vom fi noi bătrîni…

… părul ne va fi nins…ochii plini de căldură..mîinile încrețite…

…îmi vei pieptăna părul cu degetele tale…îți voi mîngîia parul cu palmele mele…

…îți voi săruta pleoapele în timp ce tu mi le vei săruta mîinile…

…vom bea ceai toată ziua, ne vom repovesti bancuri la care încă vom rîde cu poftă…tumblr_lv7j1y7ngj1r1yw8r

… ne vom plimba încet pe drumurile unde mai ieri pășeam grăbiți pentru a ne revedea după ore de dor…

…ne vom îmbrățișa cu mai multă dragoste…

…ne vom săruta de sute de ori pe zi…de parcă ar fi primul nostru sărut…tumblr_lva2ceBXP51qdgmx0o1_500

…ne vom tolăni pînă la amiază în pat…unde să ne mai grăbim?

…ne vom citi unul altuia cărți înainte de noapte bună…

…vom face baie tot impreuna…tot cu rățuște din cauciuc care încearcă să străbată munții din spumă…

…ne vom juca ca doi copii…vom rîde în hohote de la nimicuri…2013-07-09 035

…vom răsfoi zecile de albume…vom mai viziona încă și încă o dată cum am descoperit fericirea unul în celălalt…

…vom prepara gustoșenii împreună…vom bea vin roșu…

…vom dansa sub tavanul plin de steledin odaie…

…vom depăna amintiri și vom fi mîndri de noi…de faptul că încă ne iubim ca-n prima zi…și ne vom iubi așa pe veci.vlcsnap-2012-06-22-19h26m12s195

Lasă un răspuns

