Da, da, da…9 înghețate si tare bune toate! Atâtea am avut ocazia să gust în cadrul campaniei de degustare în orb a produselor autohtone „De 7 ori degustă și o dată alege!”.FB_IMG_1435481609852

Scopul acestei campanii a fost acela de a familiariza publicul cu produse autohtone, de a ne încuraja să le consumăm și de a lansa un dialog direct între producători și consumatori. În opninia mea și de această dată scopul a fost atins cu succes, anterior fiind organizată degustarea sucurilor de mere fabricate în Moldova.

După cum am mai spus, am mâncat înghețată! Ne-a fost propusă înghețată industrială și artizanală, cu gust de vanilie. Așa am aflat despre delicioasele înghețate LA Dolce Italia și MamzElle, ambele artizanale. Pentru mine MamzElle a fost una stranie de la început, apoi postgustul de vanilie și miere m-a făcut să înțeleg profunzimea ei. De Ciao Cacao desigur că am mai auzit și am mai gustat și voi mai gusta. Cei drept nu am reușit să ghicesc care din înghețate a fost cea de la Ciao Cacao, probabil din cauza că de regulă aleg alte gusturi decît vanilia. Chiar dacă Sandriliona, Incomlac și Drancor produc înghețată industială, am rămas plăcut surprinsă de faptul că Sandriliona produce de curând și gustoșenie artizanală.

Partea interesantă, pe lângă degustare, a fost cea în care trebuia să ghicesc cui îi aparține fiecare înghețată, lucru cu care nu m-am prea isprăvit, dar asta înseamnă că trebuie să mănânc vara aceasta foooaaarrttee mmuullttăă înghețată ca să devin un adevărat expert în acest domeniu! (Am ieșit din încurcătură ca o adevărată pisică care mereu cade în picioare🙂 ).IMG_20150628_110627

Desigur că eu fiind în așteptarea înghețatei artizanale și gustând din mostrele 3 și 4, am crezut că cu siguranță acestea sunt artizanale. Totodată nu am gustat niciodată înghețată La Dolce Italia și MamzElle, deci îmi închipuiam eu că acestea sunt. Mare mi-a fost mirarea cînd am aflat că totuși era Sandriliona, după cum vedem și din tabel ambele mostre degustate de la aceast producător mi-au fost pe gust. Deci, acord, din partea mea, înghețatei Sandriliona -locul I !!!

Locul II îl voi acorda înghețatei La Dolce Italia, deși crezusem inițial că e Sandriliona (paradoxală e această inversare). Cu siguranță voi merge la cafeneaua La Dolce Italia pentru a gusta și alte feluri de înghețată! Și vă îndemn și pe voi să faceți la fel! Nu o sa regretați! Tot pe locul II voi plasa înghețata MamzElle, pentru că m-a intrigat și m-a făcut să vreau să gust mai mult, deși inițial i-am acordat o notă joasă.

Alte înghețate deși erau de la acelaș producător (mostrele 1 și 2 – Incomlac; 9 și 10- Drancor) au avut gusturi total diferite, iată de ce și note diferite au primit. Din acest considerent ajung pe locul III. Tot aici includ și înghețata Ciao Cacao, deși ador înghețata lor din pepene galben, fructe de pădure, cheeesecake…

Tot în cadrul degustației, pentru cei mai curioși, cei de la Madein.md au pregătit un șir de beneficii și curiozități despre înghețată: IMG_20150628_222958 IMG_20150628_222903

Desigur că 9 înghețate bune sunt mult mai delicioase dacă se servesc cu o carte captivantă! IMG_20150625_195712

2 responses »

  1. paul spune:

    trebuie să le încerc și eu🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

